Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

KauflandVoice |
|

Kaufland România susține producătorii români

Susținerea producătorilor români reprezintă o cauză importantă în strategia de business Kaufland România.
Valer Hancaș, Manager Corporate Affairs&Communications, Kaufland Romania

Încă din anul 2005, de când suntem prezenți pe piața din România, produsele autohtone au fost prima noastră opțiune în politica de achiziții. Tot ceea ce întreprindem pe piața românească o facem „Din toată inima pentru România”. Este un obicei pentru noi să lucrăm cu furnizori locali, acolo unde găsim. În magazine, produsele sunt semnalate la raft cu eticheta „Produs în regiunea noastră” pentru a încuraja clienții să opteze în special pentru produsele românești și să sprijine producția regională.

La Kaufland, suntem în permanență preocupați să adaptăm sortimentul din magazinele noastre la cerințele clienților și să punem în valoare specificul local. Suntem printre puținii retaileri din România care în acest moment au peste 50% din sortimente produse autohtone. În acest sens relevante sunt următoarele date: 100% din produsele de panificație din magazinele noastre sunt produse din România. La un număr de 108 magazine avem peste 130 de furnizori locali. În ultimii 3 ani am crescut numărul de articole din sortimentul de lactate cu peste 50%. La sortimentul de ouă peste 90% provin din România. Peste 60% din numărul de articole din sortimentul de miere sunt din România. Numărul articolelor românești din magazinele Kaufland a crescut în medie, în ultimii ani, cu peste 15%/an.

 Pentru a veni în întâmpinarea nevoilor producătorilor autohtoni dezvoltăm constant programe prin care să îi sprijinim.

 Kaufland România împreună cu Federația Agrostar și Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale au dezvoltat Proiectul Cooperativa „Ţara mea”. Acest proiect reprezintă pentru noi un exemplu de bună practică și un început prin intermediul căruia comercializăm produse locale și tradiționale. Au fost dezvoltate parteneriate cu fermieri care ne furnizează produse autohtone. Proiectul este dedicat micilor producători din România, care, altfel, ar găsi cu greu piețe de desfacere pentru produsele lor. Produsele acestea poartă la raft eticheta „Țara mea”.

La începutul anului 2015, Kaufland a lansat campania „Din toată inima pentru România”. Prin această actiune, am dorit să ne exprimăm aprecierea față de tradiția românească, alături de promovarea României în general și a produselor românești în mod special. Cu toții prețuim România, de aceea încurajăm zilnic clienții să ne bucurăm împreună de tot ceea ce are de oferit: produse autohtone, atât de gustoase și de savuroase, și rețete tradiționale numai bune de gătit. Astfel, Kaufland continuă angajamentul permanent de a susține produsele și furnizorii autohtoni și, prin acestea, economia locală.

De asemenea, organizăm târguri cu produse autohtone, unde vin producătorii locali să le expună spre vânzare. Anul acesta, primul târg va fi organizat în perioda 3-5 iunie în  parcarea magazinului Kaufland din Barbu Văcărescu. Sunt invitați să se alăture demersului Kaufland România de susținere a producătorilor autohtoni asociații de producători, consumatori și autorități.

Prin aceste inițiative Kaufland România demonstrează că interesele pe care le reprezintă, producătorii și supermarketurile, nu sunt opuse, ci dimpotrivă, acestea sunt comune. Cel puțin aceasta este viziunea și abordarea Kaufland în relația cu producătorii autohtoni.

 Suntem deschiși să încheiem parteneriate pe termen lung cu producătorii locali care reușesc să ofere produse tot timpul anului în cantitățile de care este nevoie pentru a asigura stocurile necesare clienților noștri. Nu trebuie să uităm că cele mai importante atribute ale unui produs sunt prezența acestuia la raft, calitatea, prospețimea acestuia și, de ce nu, ambalajul. Aceste atribute trebuie să convingă consumatorul final că produsele românești sunt primele care ar trebui să fie alese de pe rafturile oricărui magazin. Continuitatea în asigurarea mărfii este un aspect foarte important în colaborarea noastră. Așteptările consumatorilor trebuie să fie mereu cele mai importante, atât pentru un retailer, cât și pentru un producător local.

Susținem modernizarea comerțului cu produse locale și suntem de părere că este nevoie de investiții susținute din partea tuturor pentru dezvoltarea acestui sector. Un rol esențial în procesul de sprijnire a producătorilor autohtoni îl au desigur autoritățile locale. Suntem dispuși să fim parteneri de consultare cu instituțiile și autoritățile și suntem de acord să ne punem expertiza la dispoziție pentru a ajuta la identificarea celor mai eficiente soluții de sprijinire a micilor producători.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii