De asemenea, și în 2017, Kaufland s-a numărat printre cei mai importanți contribuabili la bugetul de stat al României, direcționând o sumă de peste 680 milioane lei.
Compania are un portofoliu extins de produse locale și prețuri competitive, iar în prezent deține o rețea de 119 hipermarketuri. În cursul anului trecut, Kaufland România a investit peste 700 milioane lei în modernizarea și extinderea rețelei de magazine.
Pe parcursul anului, Kaufland România a sprijinit comunitatea locală cu peste 26 de milioane lei, fiind un important susținător al ONG-urilor. Investiția a însemnat proiecte de reponsabilitate socială ce au venit în beneficiul a circa 600.000 de români – copii, adulți sau vârstnici – din domenii esențiale pentru dezvoltarea comunității, precum: cauze sociale, sănătate, educație, sport, protecția mediului și de facilitare a accesului la cultură.
2017 a fost un an de premiere pentru Kaufland România. Anul trecut, compania a lansat prima rețea de grădini urbane comunitare, amplasate pe acoperișurile sau în exteriorul magazinelor sale și în școli (Grădinescu). De asemenea, compania a inaugurat Raftul Românesc, primul program național pentru mai multă carne de porc românească la raft, prin care preia producția de la peste 50% dintre micii fermieri români. Tot în 2017, Kaufland România și-a reinventat identitatea vizuală și a introdus concepte noi de galerii comerciale, precum Open Mall, Food Court sau magazine cu pereți din sticlă.
Peste 15.000 de români lucrau la Kaufland, în medie, de-a lungul anului trecut (+7% față de 2016), compania fiind cel mai mare angajator privat din țară, și de asemenea deținător al certificatului de Top Employer, acordat de un Institut internațional.
Anul trecut, Kaufland România a anunțat creșterea salariului minim al lucrătorilor comerciali la suma de 2800 lei brut cu tichete de masă – ceea ce reprezintă cu peste 60% mai mult decât salariul minim în România – acordând beneficii precum asigurare de sănătate și zile de concediu de odihnă în plus.
Pentru anul 2018, Kaufland a dublat bugetul de investiții în expansiune și modernizare, la peste 200 de milioane de euro și pregătește deschiderea a 10 noi magazine, inclusiv în orașe de dimensiuni mici. Compania va continua să sprijine comunitatea și să crească parteneriatele cu producătorii locali. În prezent, peste 70% din furnizorii Kaufland România sunt români.