Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

CORONAVIRUS |
|

Kaufland România direcționează o jumătate de milion de euro din programul „În stare de bine” către proiecte din întreaga țară care ajută comunitățile afectate de criza coronavirus

În contextul situației generate de pandemia COVID-19, Kaufland România lansează apelul de proiecte „În stare să ajut”, prin care va oferi finanțare în valoare de jumătate de milion de euro ONG-urilor din întreaga țară care se mobilizează să ajute comunitățile și grupurile cele mai vulnerabile în această perioadă.
KV Apel proiecte finantare ONG in context coronavirus-In stare sa ajut-Kaufland Romania si FDSC

Decizia de a oferi sprijin financiar celor care vor să se implice vine ca reacție la mobilizarea extraordinară a organizațiilor neguvernamentale din ultimele trei săptămâni, în care zeci de asociații și fundații din toate colțurile țării s-au alăturat eforturilor autorităților locale și centrale. În același timp, acestea au făcut tot ce le-a stat în putință pentru a-și menține activitățile de sprijin pentru grupurile cu care lucrau în mod curent – vârstnici, persoane cu dizabilități sau boli incurabile, copii și tineri din centre de zi sau comunități cu posibilități reduse.

Astfel, jumătate din bugetul alocat programului „În stare de bine” pentru anul 2020 este redirecționat către un apel de proiecte în valoare totală de 500.000 de euro. Vor fi finanțate proiecte care sprijină accesul urgent la bunuri, servicii și informații pentru comunitățile sau grupurile vulnerabile afectate de criza generată de coronavirus, printre tipurile de inițiative eligibile numărându-se furnizarea de echipamente și materiale medicale către unitățile spitalicești, furnizarea de produse alimentare, dezinfectanți, săpun, detergent, suport psihic și emoțional pentru persoanele vulnerabile și pentru cele care lucrează în domeniul medical și social și multe altele.

„Când vedem în jurul nostru atât de multă solidaritate și oamenii care se implică, este firesc să regândim programele noastre de granturi, să ne adaptăm și să venim în sprijinul organizațiilor care fac deja eforturi incredibile pentru a ajuta sistemul să se redreseze. Acum, mai mult ca oricând credem că implicarea face diferența, iar tot ceea ce putem realiza stă sub semnul #ajut”, a afirmat Anna Katharina Scheidereiter, CSR Manager Kaufland România.

 

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii