Cautare




, Contributor

Bunuri de consum |
|

Kaufland România, cu 115 magazine, a vândut de 2,1 mld. euro în 2016

În anul calendaristic 2016, Kaufland România a raportat o cifră de afaceri de 9,691 miliarde lei (2,134 miliarde euro) și a contribuit la bugetul de stat al României cu peste 640  milioane lei (peste 140 milioane euro).
Kaufland Târgu Mureș

Retailerul își menține locul întâi pe piața de retail din România, datorită politicii orientate spre client și a ofertei axate pe calitate la prețuri reduse. Kaufland România are în prezent o rețea locală de 115 hipermarket-uri și a încheiat anul 2016 cu un număr de 112 magazine. În cursul anului 2016, compania a investit peste 110 milioane euro în modernizarea și extinderea rețelei.

Pe parcursul anului, Kaufland România a investit în proiecte pentru comunitatea locală peste 26 de milioane lei, cu 13% mai mult decât în 2015, oferind sprijin ce a venit în beneficiul a peste 700.000 de români – copii, adulți sau vârstnici. În 2016, Kaufland a susținut peste 200 de proiecte de CSR derulate împreună cu ONG-urile partenere, din domenii precum: cauze sociale, sănătate, educație, sport, protecția mediului și evenimente culturale.

Citește și: Reclamele pentru supermarketuri și hipermarketuri s-au dezlănțuit pe televiziuni în 2016

Printre programele dezvoltate de Kaufland anul trecut se numără: prima rețea publică de încărcare rapidă a mașinilor electrice (cu Renovatio), programul de certificare GLOBALG.A.P. a calității culturilor românești de legume-fructe, dar și dezvoltarea de inovații pentru clienți, precum lansarea primei aplicații mobile Scan & Pay din România.

Kaufland rămâne unul dintre cei mai mari angajatori din țară: în anul 2016, o medie de 14.070 români lucrau în companie, cu 6% mai mult în comparație cu media anului 2015 . Vârsta medie în echipă este de 36 de ani.

Citește și: Kaufland crește salariul minim în companie și le acordă angajaților o zi de concediu de odihnă în plus

Tot în 2016, Kaufland România a anunțat creșterea salariului minim al lucrătorilor comerciali la suma de 2.000 lei brut cu tichete de masă – ceea ce reprezintă cu 60% mai mult decât salariul minim în România  – și a acordat o zi în plus de concediu de odihnă tuturor angajaților.

Salariul mediu brut al unui lucrător comercial în companie este în prezent 2.164 lei brut la care se adaugă și tichetele de masă. În plus, pe măsură ce câștigă vechime, angajații obțin progresiv mai multe zile de concediu de odihnă suplimentare, putând ajunge până la 27 de zile.

Citește și: Kaufland a lansat o aplicație de cumpărături cu ajutorul căreia clienții vor sta doar 30 de secunde la casă

Planuri pentru 2017

Pentru anul 2017, planurile Kaufland includ: investiții în expansiune, deschiderea de noi magazine, modernizarea tuturor hipermarket-urilor existente în rețea, lansarea noutăților pentru clienți și continuarea inițiativelor de susținere a producătorilor români.

Kaufland a intrat pe piața din România din anul 2005, având o politică de achiziții axată pe sortiment regional și colaborări cu producători locali. În prezent, Kaufland România se numără printre puținii retaileri cu peste 50% sortiment local și derulează programe extinse de susținere a producătorilor români, colaborări prin care contribuie la dezvoltarea sectorului agro și susținerea economiei locale.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii