Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Leadership |
|

Kaufland România a anunțat rezultatele financiare și impactul socio-economic în 2019

Kaufland România a susținut astăzi o conferință online în cadrul căreia a lansat un studiu ce reflectă datele financiare și impactul socio-economic al activității sale în România, în 2019. Compania a generat anul trecut valoare adăugată de 461,7 mil. de euro și un total de peste 60.000 de locuri de muncă generate direct și indirect în economia locală.
Kaufland director general

85% din produsele de la raft sunt provenite de la furnizori români, iar din fiecare leu cheltuit la casă, 66% merg direct către afaceri românești, mai arată studiul.

Referitor la bugetul de investiții din acest an, Marco Hößl, Director General Kaufland România, a declarat că, în ciuda contextului actual, acesta rămâne neschimbat, de 300 mil. euro. „Vom continua să investim în România și să ne consolidăm poziția de lider. Viziunea noastră este de a avea 160 de magazine până în 2024”, a mai spus Marco Hößl.

Responsabilitatea socială a companiei se traduce prin investițiile de peste 40 mil. lei din ultimul an în programe de educație, sănătate, sport, cultură și de protecție a mediului.

Anul trecut, compania a susținut 136 de proiecte cu o valoare totală de 7,7 milioane de euro care au venit în sprijinul a 82 de organizații cu peste 2,4 milioane de beneficiari. În plus, Kaufland este primul retailer care își reduce drastic consumul de plastic.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii