Cautare




, Contributor

Tech |
|

Kaufland a lansat o aplicație de cumpărături cu ajutorul căreia clienții vor sta doar 30 de secunde la casă

Kaufland România a lansat astăzi, în premieră în țara noastră, o aplicație pentru cumpărături, “Scan&Pay”, ce promite clienților un timp de așteptare la casă de doar 30 de secunde, au declarat reprezentanții retailerului într-o conferință de presă. Astfel, clienții magazinului din Barbu Văcărescu, unde există două case de marcat speciale pentru această tehnologie, vor putea face cumpărăturile folosind telefonul mobil pentru a scana produsele imediat ce le pun în coș.
_EYE0480

Aplicația este compatibilă cu toate tipurile de smartphones și poate fi descărcată gratuit de pe platformele iOS sau Android.

„Ne bucurăm să introducem pentru prima dată în România acest instrument digital care schimbă modul în care facem cumpărăturile și ne permite să le dăruim clienților mai mult timp – un bun neprețuit în ziua de astăzi. Politica noastră este să ne adaptăm în permanență la nevoile clienților noștri prin tot ceea ce facem, ajutându-i să se bucure de o experiență de cumpărături de calitate, din toate perspectivele”, explică Bogdan Alexe, Director VT Organizare Procese, Kaufland România.

Casele de marcat ”Scan&Pay” din hipermarket-ul Kaufland din Barbu Văcărescu sunt cele cu numărul 17 și 18, iar reprezentanții magazinului se așteaptă ca 10% dintre cei care trec pragul magazinului să plătească la aceste case.

 

Cum funcționează aplicația?

Deși aplicația poate fi descărcată și folosind datele mobile, în magazin poate fi utilizată doar cu ajutorul conexiunii wireless a magazinului. Pentru a putea începe scanarea produselor, utilizatorii trebuie să introducă câteva date personale: nume, prenume, adresă de e-mail și, opțional, adresa fizică. Apoi, fiecare produs adăugat în coș va fi întâi scanat de client prin aplicație și adăugat, deci, și în coșul virtual de cumpărături.

Când sesiunea de cumpărături ajunge la final, aplicația va genera un cod QR (n.r.: bonul final virtual) ce va fi scanat de casierul de la casele Scan&Pay. Practic, prezentarea codului și plata efectivă cu numerar sau prin card este tot ce are de făcut clientul, evitând punerea produselor pe bandă și scanarea de către casier.

Bineînțeles, acest sistem tehnologic are și dezavantaje, după cum spun și oficialii Kaufland. Ei se așteaptă și la pierderi, clienții putând să “uite” să scaneze anumite produse.Bogdan Alexe_Director VT Organizare Procese

Bogdan Alexe, Director VT Organizare Procese, Kaufland România

Pentru a controla pierderile, casierii Scan&Pay vor face, din când în când, rescanarea coșului de cumpărături. De aceea, utilizatorii primesc rating-ul ”5” imediat după instalare, pe o scară de la 1 la 10. Acest proces se face la întâmplare, dar un ”coș corect” îți poate aduce o notă mai bună în aplicație, iar așa vei fi verificat din ce în ce mai rar.

Kaufland este cel mai mare retailer din România cu afaceri de 9,17 miliarde lei (2,063 miliarde euro) în 2015, în creștere cu 14,7% comparativ cu anul anterior. Profitul net al companiei a urcat cu 58%, la 649 milioane lei (146 milioane euro).

Rețeaua numără 110 magazine în România.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii