Cautare




, Staff

Industrie |
|

Kaufland anunță strategii de reducere a consumului de plastic cu cel puțin 20% până în 2025

Kaufland anunță o inițierea procesului de reducere considerabilă a consumului de plastic, asigurând ambalaje 100% reciclabile pentru toate produsele marcă proprie până în anul 2025.
Kaufland 119

Kaufland începe o campanie de sensibilizare a comunității în demersul de reducere a plasticului și își propune să informeze și mai mult clienții cu privire la alternative, cauze, reciclare și gestionarea deșeurilor, pentru a-i încuraja să adopte un comportament de consum responsabil față de mediul înconjurător.

Retailerul va delista articole din plastic până la sfârșitul lui 2019, precum bețișoarele pentru urechi din plastic, paiele de plastic marcă proprie și vesela de unică folosință din plastic marcă proprie.

„În prezent, suntem într-un proces de reducere a ambalajelor din plastic. De exemplu, bananele marcă proprie K-Bio sunt legate cu o banderolă din carton, în locul pungilor din plastic. Doar prin această măsură, am eliminat aproximativ 32 de tone de ambalaje de plastic pe an. Asigurând reciclabilitatea totală a restului de ambalaje din plastic aferente mărcilor proprii, reușim să reintroducem materie primă în circuitul resurselor și să reducem astfel în mod semnificativ impactul asupra mediului”, declară Valer Hancaș, Director Comunicare și Corporate Affairs Kaufland România.

Compania va reduce consumul de plastic în toate țările cu cel puțin 20%, până în anul 2025, și va asigura reciclabilitatea în proporție de 100% a ambalajelor din plastic folosite pentru mărcile proprii.

Recent, pe lângă punctele de colectare a bateriilor uzate sau a aparaturii electrice, Kaufland și-a dotat magazinele cu aparate automate de reciclare de tip self-service, pentru trei tipuri de ambalaje: PET-uri (cu volum de până la 3 litri), sticlă și doze de aluminiu (cu volum de până la 1 litru).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii