Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Lideri |
|

Karla Codrea: Afacerile pe domeniul business-to-business au scăzut cu valori cuprinse între 20% și 50% și este de așteptat ca acest lucru să se întâmple și în România

Karla Codrea CEO al companiei DPD România a discutat în cadrul ediției cu numărul doi a evenimentului ForbesForward despre importanța serviciilor de curierat în această perioadă și despre viitorul business-urilor după criză.
DPD Karla Codrea FOTO Bogdan Greavu

Karla Codrea, care conduce de anul trecut operațiunile companiei de curierat DPD România a declarat că are semnale din țările europene în care activează compania franceză că afacerile pe domeniul business-to-business au scăzut cu valori cuprinse între 20% și 50% și este de așteptat ca acest lucru să se întâmple și în România.

„Legat de business în aceste zile, se vede o ușoară creștere în domeniul activităților online, și în același timp se vede o scădere a activității în zona de business-to-business, ca pondere în totalul volumelor. DPD România a încheiat luna Martie cu un volum total peste anul trecut în aceeași perioadă”, a declarat Karla Codrea.

Deciziile pe care le-a luat oficialul DPD România au fost legate în primul rând de protecția angajaților, a partenerilor și a clienților. „Am început cu echiparea corespunzătoare a curierilor cu mânuși, măști și dezinfectant, am luat anumite măsuri organizatorice pentru a separa fluxurile de muncă în cadrul companie astfel încât să minimizăm contactul între angajați. Am decis să sistăm unele curse internaționale, momentan pentru protecția șoferilor. Am implementat măsuri stricte de lucru în procesul de livrare a curierilor, acolo unde se poate am implementat livrarea fără contact. Încurajăm foarte mult plata cu cardul, toți curierii au POS-ul, pentru a evita contactul cu banii.” La fel ca întreaga piață de profil, curierii DPD sunt în aceste zile pe teren și fac livrările la foc continuu. „Ei fac mai mult decât un job acum, primim foarte multe mesaje pozitive de la mulți oameni pentru că îi ajutăm. Mulți oameni se bazează pe livrări în perioada aceasta lucru care ne responsabilizează și mai mult.”

Cu toate acestea, la ce se poate aștepta mediul de business după criza provocată de pandemie?„Momentan este dificil de spus cum se va finaliza această perioadă, este prea de vreme dar este clar vă va fi o contracție a activității economice în primele trei trimestre ale anului și probabil cea mai severă urmează în trimestrul al-doilea. Cred că toți trebuie să avem grijă să păstrăm locurile de muncă ale oamenilor, deoarece pierderea lor și disponibilizarea a cât mai multor oameni va prelungi această perioadă de recesiune.

Nu trebuie încurajat comportamentul de neplată din economie, în general, lucrurile trebuie să continue, toată lumea se gândește la cash, dar plata trebuie să meargă în continuare, este foarte important să avem grijă de sănătatea oamenilor, pentru că ei fiind în prima linie sunt și expuși și cred că trebuie să reușim să fim destul de flexibili și să ne adaptăm din mers schimbărilor care apar de la o zi la alta.”

Vorbind despre viitor, CEO-ul DPD, a declarat în cadrul eventului ForbesForward că echipa lucrează cu mai multe scenarii momentan. „Am regândit bugetul realizat anul trecut și toate aceste scenarii au elementul comun al scăderii  volumelor dar ne dorim să păstrăm locurile de muncă și fluxul de muncă, acesta este obiectivul principal.”

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii