
Acestea sunt cele mai bune rezultate pentru JYSK de la intrarea pe piața din România. Categoriile de produse care au înregistrat cele mai mari creșteri, cu vânzări mai mari cu 25-30% față de anul precedent, sunt lenjeriile de pat și saltelele. Din categoria de mobilier, cea mai mare creștere a avut-o mobilierul pentru dormitor, urmată de etajere și biblioteci, iar din categoria mobilier de grădină, cea mai mare creștere a vânzărilor au avut-o seturile pentru terasă.
“Faptul că cele mai mari creșteri din punct de vedere al vânzărilor au fost înregistrate de categorii de produse pentru dormitor – lenjerii de pat, saltele, mobilier – ne arată că din ce în ce mai mulți clienți din România asociază brandul JYSK cu un brand specializat în produse destinate somnului”, spune Alex Bratu, Country Manager JYSK România și Bulgaria.
Rezultatele foarte bune înregistrate de JYSK în România urmează trendul pozitiv pe care JYSK Group, grupul scandinav din care JYSK România face parte, le-a înregistrat la nivel internațional.
JYSK a deschis primul magazin în România în anul 2007, în Oradea, iar în prezent compania are 63 de magazine în țară, cel mai nou fiind JYSK Roman, care a fost inaugurat pe 22 noiembrie. Numărul angajaților a crescut de la 623 la finalul anului 2017, la peste 800 de angajați în prezent. Targetul JYSK România este de a ajunge la 135 de magazine până la finalul anului 2023.