
Numărul total de bonuri a crescut cu 12,6% față de anul precedent, ceea ce înseamnă peste 4 milioane de bonuri.
În 2019, JYSK România a inaugurat 15 magazine noi, extinzându-se în orașe precum Huși, Titu, Orăștie, Onești, Vălenii de Munte, Slobozia și Mioveni.
“Rezultatele pozitive din anul financiar 2019 se datorează atât creșterii vânzărilor pentru magazinele comparabile, cât și noilor magazine deschise. În ceea ce privește produsele, cele mai mari vânzări au fost generate de mobilierul de interior, urmate de saltele, plăpumi și perne și articole pentru grădină. Din categoria de mobilier de interior, cele mai mari vânzări s-au înregistrat la dulapuri, iar cea mai mare creștere la biblioteci și etajere”, a declarat Alex Bratu, Country Manager JYSK România și Bulgaria.
Rezultatele grupului la nivel internațional urmează același trend pozitiv. Compania a avut investiții majore în anul 2019, iar în aceste condiții cifra de afaceri a grupului JYSK a crescut cu 6,3% anul acesta și a ajuns la 3.794 miliarde euro, în timp ce profitul brut înainte de taxe în anul 2019 a fost de 436 milioane euro.
JYSK a intrat pe piața din România în 2007, odată cu inaugurarea primului magazin la Oradea. Rețeaua numără în prezent 80 de magazine în România.