FacebookTwitterLinkedIn

Spațiul dedicat brunch-ului se desfășoară pe toată suprafața celor trei restaurante și lounge-uri: Cucina – The Italian Kitchen, JW Steakhouse și Vienna Lounge.

„Bucătăria și mâncarea sunt o modalitate de a comunica valori și sentimente. Am vrut să subliniem acest aspect cu ajutorul noului concept de brunch care oferă clienților o experiență culinară inedită, diversă și relaxantă. Ne propunem ca Bubble On să fie acel moment al săptămânii pe care oamenii îl așteaptă cu entuziasm, deoarece știu că aici vor găsi o atmosferă extraordinară”, a declarat Tino Lindner, General Manager al JW Marriott Bucharest Grand Hotel.

Brunch-ul este compus din mai multe zone: sushi, mâncare indiană, mexicană, chinezească, statie live de gătit pește si fructe de mare, stația iubitorilor de brânză, stația de mezeluri italienești și multe altele. O varietate mare de carne, inclusiv vită Black Angus este disponibilă săptămânal la stația de carving.

Bufetul de dulciuri include fântâna cu peste 30 kg de ciocolată, faimosul JW Cheesecake, înghețata thailandeză, dar și o stație de vată de zahăr. Vizitatorii fideli ai brunch-ului vor găsi săptămânal preparate noi, selectate de Nicolae Lică, Executive Chef.

De asemenea, în perioada sărbătorilor de iarnă, brunch-ul va include și o varietate de preparate tradiționale românești.

JW Marriott Bucharest Grand Hotel, inaugurat în 2000, are  402 camere, 12 săli de conferință (cu o suprafață totală de aproximativ 2000 mp) și 6 restaurante şi lounge-uri diverse

JW Marriott face parte din portofoliul de brand-uri de lux al Marriott Internațional și este prezent în întreaga lume – astăzi, sunt peste 80 de hoteluri JW Marriott prezente în peste 25 țări.