
Astfel, jucătorul ceh și-a asumat misiunea de a fi ambasadorul H&M atât în teren cât și în afara acestuia, totodată acesta urmând să lucreze cu echipa de designeri a companiei pentru dezvoltarea unei colecții unicat cu inspirație sportivă. Potrivit reprezentanților retailerului, aceasta urmează să fie lansată în cursul acestui an.
“Mă bucur că Tomas a ales să facă parte din familia H&M. Este un jucător foarte bun și un om care acordă o atenție deosebită stilului vestimentar și imaginii sale”, a declarat Karl-Johan Persson, CEO-ul H&M.
În vârstă de 27 de ani, Tomas Berdych este unul dintre cei mai promițători jucători din circuitul profesionist. Cea mai mare performanță a sportivului este intrarea în finala de la Wimbledon în 2010, drumul până acolo fiind încununat cu victorii în fața lui Roger Federer (numărul 2 în clasamentul ATP) și Novak Djokovic (numărul 1 în clasamentul ATP).
Reţeaua H&M a intrat pe piața din România în primăvara anului 2011. Pentru primele nouă luni ale anului fiscal trecut – decembrie 2011/august 2012 – reprezentanţii companiei estimau venituri de peste 50 de milioane de euro pe piața autohtonă.