Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Media şi entertainment |
|

Jörg Riommi a fost desemnat Chief Creative Officer al Publicis Groupe pentru Europa Centrală și de Est

Publicis Groupe l-a numit pe Jörg Riommi în funcția de Chief Creative Officer pentru Europa Centrală și de Est. Noua poziție vine în completarea responsabilităților curente îndeplinite de acesta în calitate de Chief Creative Officer al Publicis România.
Jorg Riommi

Operațiunile Publicis din Europa Centrală și de Est fac parte din regiunea Centrală și de Nord a Grupului, sub conducerea lui Jarek Ziebinski, Chief Executive Officer.

Jarek Ziebinski, CEO, Publicis Groupe Europa Centrală și de Nord: „Creativitatea, cred eu, reprezintă astăzi sursa celui mai mare avantaj competitiv din industrie. În demersul nostru de a transforma compania la nivel global după modelul Power of One, focusul nostru rămâne, cu siguranță, pe creativitate. Mai exact, pe noul tip de creativitate, în linie cu evoluția lumii în care trăim, amplificată de tehnologie și livrând rezultatele așteptate. Numirea lui Jörg în funcția de Chief Creative Officer al Publicis Groupe CEE întărește eforturile noastre în această direcție. Performanța sa, înregistrată de-a lungul anilor, vorbește de la sine. Am încredere că sclipirea lui creativă va ridica nivelul de creativitate al întregii regiuni Centrale și de Est.”

De-a lungul celor 16 ani de carieră în cadrul Publicis Groupe, dintre care 12 ani (2002-2014) petrecuți în Saatchi & Saatchi, Jörg Riommi a lucrat cu birouri din Europa și America Latină (Roma, San Juan, București, Frankfurt și Berlin). În același timp, a participat în numeroase proiecte din rețea, pentru piețe precum: Madrid, Amsterdam, Paris, Copenhaga, Geneva, Bruxelles, Milano și New York. Sub conducerea sa, Saatchi & Saatchi București a devenit, între 2008 și 2009, agenția cea mai premiată internațional din România și locul 3 în Europa Centrală și de Est la Golden Drum.

Ca Executive Creative Director al Saatchi & Saatchi Frankfurt, alături de colegii din Berlin și Dusseldorf, JörgRiommi a contribuit la ridicarea agenției pe cea de-a șaptea poziție (de pe locul 52, în 2012) în ranking-ul creativ local din 2013. Ca urmare a acestui succes, compania a devenit a patra multinațională din Germania.

A obținut peste 200 de trofee la cele mai importante festivaluri din industrie, printre care: D&AD, Cannes Lions, Clio, London International Awards, Eurobest, Effie Awards, New York Festivals, Cresta, Epica, Golden Drum, ADC. A fost jurat în cadrul Dubai Lynx 2010, New York Festivals 2012, Eurobest 2014, Clio 2016, Golden Drum 2016, The One Show 2017, Golden Hammer 2017 (Jury Chair), Cannes Lions 2017 și Dubai Lynx 2018.

În iulie 2014, Jörg Riommi a fost numit Chief Creative Officer al Publicis România. Sub coordonarea sa, Publicis a devenit, pentru a doilea an consecutiv, agenția #1 în rețeaua Publicis CEE și #3 la nivel global, în urma rezultatelor Cannes Lions 2018. De-a lungul celor 4 ani, agenția a obținut 11 trofee Cannes Lions, 4 trofee Grand Prix și titlul de Agenția Anului la Golden Drum 2016, mențiuni D&AD și, în special, noi proiecte importante de new business.

Noua poziție a lui Jörg Riommi aduce cu sine și o reorganizare a departamentului de creație Publicis România, ale cărui echipe vor fi coordonate de Titus Dumitrescu și Silviu Nedelschi, în calitate de Executive Creative Directors. Aceștia îi vor raporta direct lui Jörg, care își va păstra și responsabilitățile la nivel local, ca CCO al Publicis România.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii