FacebookTwitterLinkedIn

Johannes Larcher  va raporta lui Gerhard Zeiler, Chief Revenue Officier, WarnerMedia și președinte la WarnerMedia International Networks, notează Media Expres. Larcher va fi responsabil pentru lansarea și gestionarea internațională a serviciului de distribuție directă de conținut a WarnerMedia. HBO Max, care a fost lansat cu succes în SUA pe 27 mai 2020 și prima sa misiune va fi lansarea în America Latină, care este așteptată anul viitor.

Larcher va lucra îndeaproape cu Whit Richardson, președinte, WarnerMedia Entertainment Networks, America Latină și Priya Dogra, președinte, WarnerMedia Entertainment Networks, pentru Europa, Orientul Mijlociu, Africa, Asia și Pacific.

Gerhard Zeiler a spus: „L-am cunoscut pe Johannes ca antreprenor pasionat. Abilitățile sale de conducere, împreună cu puternica sa orientare directă către consumatori și mediul digital, pregătirea în afaceri internaționale și expertiza tehnică îi oferă fondul perfect pentru a conduce creșterea HBO Max dincolo de granițele Statelor Unite”.

Johannes Larcher a declarat: „Trăind la răscrucea tehnologieo și a conținutului digital, sunt încântat să ajut la crearea de experiențe de divertisment de neuitat pentru consumatori pe piețele internaționale și fac din HBO Max un serviciu de streaming indispensabil în întreaga lume”.

În prezent, Johannes Larcher este director general pentru operațiunile digitale la MBC Group, cea mai importantă companie media din Orientul Mijlociu cu sediul în Dubai, unde a transformat produsul principal al grupului, Shahid VIP, în cel mai mare serviciu de streaming video în limba arabă din lume, cu peste 1,4 milioane de abonați.

În perioada 2016 – 2018 a fost co-fondator și CEO al SubVRsive din Austin, Texas, un studio de virtual reality augmentată finanțat de WPP care a fost nominalizat la Emmy. În perioada 2009 – 2013 a ocupat funcția de vicepreședinte senior pentru operațiunile internaționale la Hulu, unde a condus lansarea și faza inițială de creștere a Hulu Japonia.

Anterior, Larcher a fost președinte și CEO al start-up-ului de educație video online Academy123, cumpărat de Discovery și a fost GM International pentru motorul de căutare plătit Overture Services, până la achiziția sa de către Yahoo, în 2003.

Johannes Larcher și-a început cariera în 1995 la McKinsey din Los Angeles, unde a fost responsabil de media pentru diferiți clienți de divertisment și tehnologie. Larcher deține un Master of Arts la Universitatea de Muzică și Artele Spectacolului din Viena și un Master of Business Administration la Wharton School, University of Pennsylvania.