Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Media şi entertainment |
|

JimJam lansează un feed special pentru România pe care va măsura audiența și va vinde publicitate locală

JimJam lansează un feed dedicat pentru România în luna martie 2020, diferit de cel paneuropean existent până acum, pe care va măsura audiența și va vinde publicitate locală, informează Media Expres. Deși nu a anunțat încă agenția de vânzări de publicitate, celelalte televiziuni AMC din România folosesc Thematic Channels.
Jim Jam

Feed-ul unic românesc JimJam va fi separat din punct de vedere tehnic de feed-ul Pan-European, începând cu luna martie 2020, iar emisiunilor zilnice li se vor adăuga conținut nou, notează Media Expres.

Proprietarul și operatorul televiziunii, AMC Networks International – Europa Centrală și de Nord (AMCNI CNE) lansează activitatea de vânzări publicitare pe JimJam în același timp cu noul feed, în luna martie a acestui an și va include, de asemenea, televiziunea în sistemul național de măsurare a audienței.

”Ne concentrăm pe România, unde portofoliul nostru de televiziuni – printre care AMC, Filmcafé , Minimax și TV Paprika – se bucură deja de o popularitate substanțială. Lansarea acestui nou feed dedicat JimJam, evidențiază angajamentul nostru continuu față de acest teritoriu și consider că asigură conexiuni mai puternice cu publicul local și răspunde mai eficient la obiectivele de afaceri ale partenerilor de vânzări publicitare. Sperăm ca popularitatea și impactul televiziunii JimJam să continue să crească și să dea rezultate deosebite ” – a declarat Levente Málnay EVP/ MD la AMC Networks International – Europa Centrală și de Nord.

În prezent, JimJam este inclus în grila operatorilor de cablu DIGI, UPC (Vodafone), Orange și Focus Sat, făcând astfel ca televiziunea populară pentru copii să fie disponibilă în peste 50% din gospodăriile din România.

Bugetele de publicitate investite pe televiziunile pentru copii și tineret, în anul 2019

AMCNI CNE a preluat operarea feed-urilor JimJam din Europa, Orientul Mijlociu și Africa de la alt sediu al AMCNI, din Londra, în anul 2017. De atunci, televiziunea a cărei audiență este formată din copii cu vârste între 2-5 ani, a suferitun rebranding în luna august 2018, a venit cu un nou logo, o nouă identitate și două personaje – Jim și Jam.

AMCNI CNE investește masiv în conținut, a restructurat grila zilnică de emisiuni și a introdus segmentul ”Joacă-te și Învață”, ce cuprinde seriale noi jucăușe și educative, care îi ajută pe copii să descopere lumea din jurul lor. Printre noile emisiuni se numără și Doodleboo, care le arată copiilor, folosind forme simple, cum să deseneze cu ușurință un cerc sau un triunghi.

Alte premiere ale anului 2020 mai sunt: ”Roary, bolidul de curse”, ”Ghicește cu Jess” și ”Căpșunica Prăjiturica”. Eroii clasici sunt, de asemenea, la JimJam, pentru a fi urmăriți constant: ”Constructorul Bob” în zilele de weekend și ”Păzea din calea lui Noddy”, de luni până vineri.

Lansarea feed-ului dedicat din România în luna martie, marchează următorul pas în noi investiții la JimJam.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii