FacebookTwitterLinkedIn

„Domeniul vinurilor a fost mai lent în adopția comerțului online, însă s-a înregistrat o creștere semnificativă a acestuia – conform unor studii, comerțul online cu vinuri a ajuns să reprezinte 4% din totalul vânzărilor la nivel global. Având în vedere faptul că vindem doar vinuri din gamele noastre de top, nu putem vorbi de ponderea online-ului din total business, însă dacă ne raportăm la vânzările corespunzătoare gamelor respective, ne așteptăm ca online-ul să ajungă la o pondere de 5-6% în primul an, urmând să crească până la 10-15% ulterior”, a spus Maria Necșulescu, Director General Adjunct Jidvei.

Vinurile disponibile în magazinul online din Gama Owner’s Choice cuprind soiurile Sauvignon Blanc și Chardonnay, iar cele din gama Mysterium cuprind cupajele Rhein Riesling și Sauvignon Blanc; Traminer și Sauvignon Blanc; Pinot Noir, Chardonnay și Fetească Albă; și rose-ul Cabernet Sauvignon, Syrah și Pinot Noir.

„Pentru mulți consumatori, e-shopurile sunt folosite mai mult ca mijloc de informare în ceea ce privește vinurile, fiind un loc în care nu sunt copleșiți de o selecție mare de sticle. De aceea, scopul nostru principal în lansarea e-shopului nu este de a crește vânzările, ci de a întări notorietatea gamelor și, implicit, a brandului Jidvei”, a spus Ana Necșulescu, Marketing Manager Jidvei.

Grupul Jidvei deține 2.500 de hectare de vie, situate la Jidvei, Tăuni, Blaj și Bălcaciu. Compania Jidvei produce vinuri de origine controlată de pe Valea Târnavelor.