Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Jazz semnează noi execuţii din campania pentru Provident – „Când este important pentru tine”

providet.jpg
Agenția Jazz a continuat campania „Când este important pentru tine” a brandului Provident cu două noi execuţii. Platforma de comunicare lansată în vara anului 2013 şi-a propus să vorbească despre oportunităţile, dorinţele oamenilor şi cum pot deveni acestea realitate, chiar în contextul unei situaţii financiare mai dificile sau a unui context economic mai puţin favorabil.

Prima dintre execuţiile de final de 2013, intitulată „Bunicul”, consolidează noua strategie de comunicare pentru Provident. Echipa Jazz a plecat de la cel mai frumos gând pe care îl poţi avea de sărbători: să aduni întreaga familie în jurul bradului pentru a vă bucura împreună de sărbători, indiferent de cât de departe ar fi membrii familiei unul de altul în restul timpului. Spotul a fost filmat la Sirnea, pe vârful dealului.

Vezi spotul "Bunicul" pentru Provident. 

Campania a continuat şi în online, ca o extensie a poveştii din TV, în care au fost surprinse gândurile şi dorinţele altor membrii ai familiei. Unul dintre nepoţi care, în contextul bucuriei părinţilor,  se gândeşte că ar fi un moment bun să îi convingă să îi cumpere un căţel.

Cea de-a doua execuţie „Oaspeţii”, lansată la începutul lunii ianuarie în online, continuă linia naraţiunii campaniei de Crăciun, cu decizia bunicului de a veni în vizită la unul dintre nepoţi pentru o perioadă mai lungă de timp. Mama, cu ajutorul Provident, reuşeşte să-i amenajeze acestuia o cameră  în care să-l găzduiască, spre marea fericire a celui mic care se bucură nespus de prezenţa bunicului.

Și noua  campanie are în online extensia gândurilor unora dintre personaje, care ne inspiră şi ne ajută să înţelegem mai bine ce contează cu adevărat pentru cei dragi: bunicul, uimit de curiozitatea nepoţelului,  îşi propune să-i cumpere calculatorul despre care acesta îi tot vorbeşte .

Campaniile sunt gândite integrat, cu promovare simultană în online şi offline.

„Schimbarea pe care am facut-o anul trecut în comunicarea brandului Provident ne face să ne punem tot timpul întrebarea: Ce este într-adevăr important pentru oameni? Este clar că nu banii sunt răspunsul, ci ceea ce poţi face cu ei pentru tine şi pentru cei dragi. Este o abordare profund umană care ne face să fim bucuroşi de colaborarea dintre noi şi Provident şi de rezultatele ei: creşterea tuturor indicatorilor de imagine  măsuraţi în studiul de brand”, afirmă Valentin Suciu, Creative Partner Jazz.

Casa de producţie a fost Multimedia Est și Radu Muntean a semnat regia celor două clipuri.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii