FacebookTwitterLinkedIn

Jan Ptacek îi urmează în acest post lui Thomas Dubruel, care preia funcţia de director general adjunct al Renault MAIS (filiala de distribuţie a Grupului Renault din Turcia).

În vârstă de 44 de ani, de naţionalitate cehă, Ptacek are o experienţă de două decenii în cadrul Grupului Renault, ocupând în primii ani de carieră funcţii în marketing şi managementul reţelei comerciale din Republica Cehă şi apoi din Franţa.

În 2003, a preluat funcţia de director de Marketing al mărcii Dacia, coordonând, în acea perioadă, lansarea modelului Logan.

La sfârşitul anului 2004 se întoarce la Paris, în cadrul Direcţiei de Strategie şi Marketing a Grupului. În calitate de director al Gamei Comerciale Entry va avea, timp de patru ani, responsabilitatea strategiei de marketing a gamei Entry şi a mărcii Dacia.

În 2008, a fost numit director de Marketing al mărcii Renault pentru Rusia și regiunea Eurasia, iar la sfârșitul anului 2012 devine director general al filialei comerciale Renault din Ucraina.