Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Jacobs 3in1 angajează „pasionați de relaxare” și plătește „salarii de relaxare”

Jacobs 3in1 angajează „pasionați de relaxare”, printr-o campanie integrată, semnată de agenția CohnandJansen JWT, ce introduce pentru prima dată în istoria brandului conceptul de gamification.
Studio_Inregistrari

Jacobs 3in1 lansează primul program de loialitate pe termen lung. Timp de mai bine de un an de zile, Jacobs 3in1 a susținut prin „Academia de Relaxare” cursuri și teme despre cum să profiți de orice oportunitate de relaxare. Acum a venit momentul să ofere consumatorilor șansa să pună în practică ceea ce au învățat și să câștige… „salarii de relaxare”.

Insight-ul de la care s-a pornit în noua campanie este acela că tinerii din ziua de azi sunt mult mai pragmatici.Atunci când depun un efort, ei așteaptă să primească ceva în schimb. De aici a apărut ideea de a „angaja” tinerii și de a le susține pasiunile prin intermediul programului de loialitate.

„Indiferent dacă vrem sau nu să acceptăm, trăim într-o lume în care banii dictează. Iar siguranța unui confort material îi face pe mulți să renunțe la pasiunea lor. Din păcate, în România, puține pasiuni sunt profitabile. Trăim într-o societate care nu încurajează pasiunile, dar asta nu înseamnă că brandurile nu o pot face”, a declarat Adina Stănescu, copywriter CohnandJansen JWT.

Pentru a încuraja tinerii să-și urmeze pasiunea, Jacobs 3in1 va „angaja” timp de 7 luni pasionați de muzică, fotografie, fashion și sporturi extreme într-un joc de relaxare. Jocul este gândit astfel încât tinerii să depună constant efort pentru pasiunea lor, să rezolve task-uri zilnice sau săptămânale, așa cum face orice om care poartă titulatura de „angajat” sau “freelancer”. Jacobs 3in1 îi va recompensa pe cei mai buni jucători cu patru salarii în valoare de 1.000 euro pe lună, timp de un an și sute de premii de relaxare.

 

„Întregul program a fost creat plecând de la consumatori și cu implicarea activa a acestora în dezvoltarea ideii. Am vrut să valorificam la maxim comportamentul targetului nostru foarte tânăr, caracterizat atât prin afinitatea deosebită către mediul online și apetitul pentru jocuri, cât și prin pasiunea lor pentru muzică sau sport”, afirmă Raluca Velcu, Brand Manager Coffee la Mondelez România.

Jocul este împărțit în patru mari categorii: muzică, fotografie, fashion și sporturi extreme. Regulile sunt următoare: indiferent de pasiunea pe care ți-o alegi, trebuie să-ți creezi un personaj și să-ți rezolvi task-urile săptămânale și misiunile speciale.

„Am folosit Gamification ca principiu de bază în campania din online. Pentru a loializa consumatorii de Jacobs 3in1 și a încuraja cumpărarea repetată, codurile de pe produs se transformă în resursă virtuală (adică în energie)”, a explicat Monica Rădulescu, Head of Digital Strategy la JWT.

Campania „Angajăm pasionați de relaxare” cuprinde două spoturi TV, print, activări în campusuri universitare și la mare, activări în store, I-media (bannere) și destinația campaniei: jocul este online de la 1 iunie până la finalul lui decembrie la adresa: www.jacobs3in1.ro.

Echipa CohnandJansen JWT care a realizat proiectul a fost formată din: Creative Director: Andrei Cohn, Copywriter: Adina Stănescu, Art Director: Octavian Budai, Strategic Planner: Ana Maria Olaru, Group Account Director: Ruxandra Săvulescu, Account Manager: Cristina Bedreagă, Head of Digital Strategy: Monica Rădulescu, Project Manager: Raluca Diaconu.

Din partea Mondelez: Brand Manager Coffee –  Raluca Velcu și Assistant Brand Manager – Anca Mitoșeru.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii