Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

„Jacobs 3 în 1”, cel mai promovat brand pe TV din portofoliul Kraft Foods România

jacobs.jpg
Brandul de cafea solubilă „Jacobs 3 în 1” a fost cel mai promovat de compania Kraft Foods România pe televiziuni, în primele două luni ale anului. Volumul de publicitate TV comandat de Kraft Foods pentru toate brandurile sale a fost mai mare cu 45,6% față de aceeași perioadă a anului trecut.

Kraft Foods România a derulat campanii TV pentru 10 branduri din portofoliul său, în intervalul 1 ianuarie – 28 februarie 2013, adunând 6.561 puncte de audiență (Gross Rating Point – GRP) pe targetul comercial (18 – 49 de ani, urban). Volumul este mai mare cu 45,6% față de cel din primele două luni ale anului 2012.

Cel mai vizbil brand pe TV a fost „Jacobs 3 in 1”, care a consumat 1.461 GRP’30 pe targetul comercial, cu 101,6% mai mult față de anul trecut. Pe baza punctelor de audiență, clienții publicitari cumpără spații de publicitate la televiziuni.

Alte branduri ale Kraft Foods România care au beneficiat de promovare TV: Milka (tablete de ciocolată – 1.123 GRP’30), Milka (praline – 871 GRP’30), Jacobs (gama mixtă – 846), Barni (684) și Tassimo (398).

Kraft Foods România, parte a concernului Mondelēz International, mai deține, printre altele, brandurile Poiana (ciocolată), LU (biscuiți) și Nova Brasilia (cafea).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii