FacebookTwitterLinkedIn

Kraft Foods România a derulat campanii TV pentru 10 branduri din portofoliul său, în intervalul 1 ianuarie – 28 februarie 2013, adunând 6.561 puncte de audiență (Gross Rating Point – GRP) pe targetul comercial (18 – 49 de ani, urban). Volumul este mai mare cu 45,6% față de cel din primele două luni ale anului 2012.

Cel mai vizbil brand pe TV a fost „Jacobs 3 in 1”, care a consumat 1.461 GRP’30 pe targetul comercial, cu 101,6% mai mult față de anul trecut. Pe baza punctelor de audiență, clienții publicitari cumpără spații de publicitate la televiziuni.

Alte branduri ale Kraft Foods România care au beneficiat de promovare TV: Milka (tablete de ciocolată – 1.123 GRP’30), Milka (praline – 871 GRP’30), Jacobs (gama mixtă – 846), Barni (684) și Tassimo (398).

Kraft Foods România, parte a concernului Mondelēz International, mai deține, printre altele, brandurile Poiana (ciocolată), LU (biscuiți) și Nova Brasilia (cafea).