Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

În iulie, Antena 1 a fost prima televiziune la nivel național. Pro TV a suferit o scădere severă de audiență

Căldura din luna iulie a influențat major audiențele TV care, ca în fiecare an, înregistrează scăderi firești ce țin de sezonalitatea consumului de televiziune. Numai că grila de vară a liderului Pro TV „a fugit în vacanță”, pierzându-și telespectatorii. Astfel, Antena 1 a profitat de scăderea importantă de audiență a Pro TV și a devenit prima televiziune pe național.
antena-protv.jpg

Antena 1 a înregistrat în luna iulie o audiență medie 418.000 de telespectatori/minut la nivel național (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media Audiences (copyright: ARMADATA S.R.L.). O audiență mai mică cu 19.000 de persoane față de luna precedentă.

În ciuda acestei scăderi ce ține de consumul mai redus de televiziune pe timpul verii, Antena 1 a devenit cea mai umărită stație a lunii iulie pentru că Pro TV a suferit o scădere severă a audienței: 96.000 de telespectatori. Așadar, într-o singură lună Pro TV a pierdut aproape o sută de mii de telespectatori și a căzut de pe poziția de lider.

Audiența medie a Pro TV a fost în iulie de 406.000 de telespectatori pe minut (toată ziua). Pierderea de 96.000 de persoane este cea mai mare de pe piața TV în această lună.

De asemenea, este pentru prima dată când Pro TV suferă o cădere așa de mare în audiență, în anotimpul cald.

În iulie 2014, audiența națională a Pro TV era de 488.000 de telespectatori/minut, în scădere cu 18.000 de persoane față de iunie 2014.

În iulie 2013, ratingul Pro TV a fost de 513.000 de telespectatori pe minut, în scădere cu 37.000 față de iunie 2013.

În iulie 2012, audiența națională a Pro TV a fost de 432.000 de persoane pe minut.

Așadar, în iulie a.c., Pro TV a înregistrat cea mai scăzută audiență generală corespunzătoare lunii lui Cuptor din ultimii patru ani (de când măsoară Kantar Media).

Hotârât lucru, grila de programe stabilită pentru această vară de Pro TV, cu noutatea „Super Trip”, nu a conservat audiența, dimpotrivă!, a pierdut-o… în vacanță.

Și celelalte televiziuni din prima parte a topului audienței naționale au suferit scăderi de audiență față de iunie: Kanal D (-10.000 de telespectatori), Antena 3 (-39.000), România TV (-2.000), TVR 1 (-18.000), Acasă (-21.000), Prima TV (-4.000), Antena Stars (-2.000).

Au înregistrat creșteri de audiență: Național TV (5.000 de telespectatori) și televiziunile pentru copii Disney (8.000) și Cartoon Network (2.000). Este firesc ca aceste din urmă televiziuni să adune mai mulți telespectatori. Copiii sunt în vacanță!

VEZI CUM S-AU MIȘCAT BANII BISERICII ROMÂNE ORTODOXE ÎN 2014!

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii