
În miezul verii, AXN și Pro Cinema au „funcționat” cu o audiență estivală fidelă și „nemișcată” din fața micilor ecrane. În urban, AXN a avut o medie de 20.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), la fel ca în luna iunie. La nivel național, audiența a fost de 30.000 de privitori, conform măsurătorilor Kantar Media, aceeași ca în luna precedentă.
Pro Cinema a fost cea mai urmărită televiziune de filme la nivel național cu o medie de 32.000 de telespectatori pe minut, în scădere cu 1.000 față de iunie. În urban, Pro Cinema și-a conservat audiența: 19.000 de orășeni pe minut.
Diva Universal, a treia televiziune a nișei de filme, a suferit pierderi atât pe național cât și în urban: 3.000 de telespectatori. Dar aceste pierderi nu-i pun în pericol cea de-a treia treaptă în topul audienței pe această nișă.
Audiențele celorlalte televiziuni de filme în luna iulie, la nivel urban:
Universal Channel – 12.000 de telespectatori pe minut;
Film Cafe – 6.000 de telespectatori pe minut;