Cautare




, Contributor

Shopping |
|

Italienii de la Motivi au deschis al 18-lea magazin în ParkLake, cu un buget de 140.000 de euro

Brandul italian de îmbrăcăminte Motivi a inaugurat cel de-al 18-lea magazin din țară, în cel mai nou centru comercial din București, ParkLake. Pentru deschiderea acestei locații, italienii de la Miroglio Fashion SRL au investit 140.000 de euro.
Magazin Motivi ParkLake (1)

Luigi Ferraro, International development Manager & Retail Manager Miroglio Fashion SRL

 

 

 

 

 

 

 

 

 

„România este una dintre țările în care ne dorim să ne consolidăm poziția. Interesul pentru modă al româncelor este mult asemănător cu cel din Italia, motiv pentru care ne-am intensificat expansiunea și urmărim inaugurarea de noi destinații de shopping în România. Prin noua deschidere ajungem la un număr de 18 magazine și urmează să ne completăm activitatea de business prin lansarea unui magazin online, urmărind să îmbunătățim experiența de shopping și să fim cât mai aproape de consumatori răspunzând nevoilor lor”, a declarat Luigi Ferraro, International development Manager și Retail Manager la Miroglio Fashion SRL.

În prezent, brandul are 18 magazine în țară, dintre care 16 proprietate și 2 francize  (București, Timișoara, Constanța, Cluj-Napoca, Iași, Suceava, Bacău, Arad, Ploiești, Pitești, Târgu-Mureș), și urmează să se extindă prin deschiderea unor magazine noi sau prin relocări, punând accentul pe îmbunătățirea vizibilității și experienței clientului.

Citește și: Retailerul de modă Lanidor a deschis primul magazin din România, cu o investiție de 200.000 de euro

Pe lângă aceste acțiuni, Miroglio Fashion are în plan creșterea numărului de locații în sistem de franciză, ca parte a procesului de expansiune în România și de consolidarea poziției sale în regiune prin redeschiderea magazinului din Bulgaria și prin introducerea unor noi brand-uri în magazinul MOTIVI din Republica Moldova (Chișinău).

Lanțul de magazine de îmbrăcăminte MOTIVI deține peste 400 de unități în 32 de țări și a fost creat în 1993 ca un brand de modă dezvoltat sub conceptul de fast fashion. Brandul face parte din Miroglio Fashion, unul dintre cei mai importanți retaileri de fashion din Italia. Retailerul de modă a avut afaceri de 18 milioane de lei în România, în 2015.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii