Cautare




, Contributor

Servicii Financiare & Imobiliare & Auto

Afaceri |
|

Isopan Est: Afaceri de peste 21 milioane euro și o creștere de 80% a profitabilității

Isopan Est a înregistrat în prima jumătate a anului o creștere de 6% a volumului de producție, atingând un total de 1.3 milioane metri pătrați de panouri realizate în fabrica din Popești-Leordeni. În același timp, profitabilitatea companiei a crescut cu 80%.
 aboneaza-te
Toni Pera

„Primele șase luni au fost luni de creștere, chiar și în contextul pandemiei, cu toate că luna aprilie a avut un cu totul alt ritm în piață față de alți ani, iar cel mai important este faptul că am reușit să lucrăm în condiții de siguranță și să livrăm în regim normal comenzile către parteneri. Este clar că anul acesta puține lucruri vor funcționa conform planificărilor, de aceea ne bucură să vedem că există investitori serioși, maturi, care văd în aceste investiții o măsură prin care pot diminua pe viitor efectele unei astfel de crize. În prezent, suntem implicați în proiecte logistice și industriale, unde nivelul de calitate al produselor folosite în domeniul construcțiilor crește constant, și estimăm că aceste domenii își vor continua planificarea de dezvoltare”, a declarat Toni Pera, Director General Isopan Est.

Considerând producția de 2,7 milioane de mp de panouri termoizolante previzionată pentru acest an, Isopan Est produce circa 18% din totalul volumului de panouri realizate de grupul Isopan. Circa jumătate din producția Isopan Est realizată în primul semestru a fost exportată pe piețele din regiune, în Moldova, Bulgaria, Serbia, Slovacia sau Ungaria, păstrând o proporție similară cu cea din 2019. Mai mult de 70% din cererea de panouri termoizolante, atât pentru piața internă, cât și pentru exporturi, este pentru panouri cu o calitate peste medie, realizate din oțel cu o grosime de peste 0,5 mm.

Tendința se datorează atât cerințelor și reglementărilor impuse de lege în domeniul construcțiilor pentru comportamentul clădirilor la foc, cât și faptului că proiectele cresc din punct de vedere calitativ, pe măsură ce beneficiarii observă în practică avantajele unei construcții realizată cu acest tip de panouri.

Totodată, în primele șase luni ale anului, Isopan Est a înregistrat afaceri de peste 21 milioane euro și o creștere de 80% a profitabilității.

“Vedem că domeniul construcțiilor industriale funcționează și există potențial pentru investiții în această direcție, astfel că suntem optimiști că piața panourilor termoizolante nu va scădea în acest an, ci își va menține trendul ascendent”, a adăugat Directorul General Isopan Est.

Compania estimează că afacerile și volumul de producție pentru anul în curs se vor conserva cel puțin la nivelul înregistrat în 2019, cu posibilitatea de creștere de câteva procente în funcție de dinamica pieței în trimestrul trei al anului. În aceeași măsură, estimările cu privire la evoluția generală a pieței de profil indică un volum de circa 8 milioane de metri pătrați de panouri termoizolante, similar cu cel de anul trecut.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii