Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Media şi entertainment |
|

Irina Rimes este promotor pentru Ziua Brâncuşi

Ministerul Culturii a ales-o pe artista Irina Rimes să promoveze evenimentul ce marchează 144 de ani de la nașterea sculptorului Constantin Brâncuşi. Decizia Ministerului Culturii urmărește să schimbe modul de comunicare cu tinerii și „deschiderea față de oamenii din toate categoriile de vârstă, sociale şi profesionale”.
128 30sub30 Irina Rimes

Irina Rimes, absolventă a Conservatorului din Chișinău, face parte din Generația Forbes “30 sub 30”, ediția 2019.

Ministerul Culturii își justifică alegerea Irinei Rimes drept promotor în următorul comunicat de presă:

“Brâncuși este al nostru, al tuturor, și ne bucură faptul că, împreună cu Muzeul Național de Artă al României (MNAR), putem aduce oamenii, în special pe cei mai tineri, mai aproape de acest simbol național. Așa cum a menționat în conferința de presă de la MNAR, dar și cu alte ocazii, Ministrul Culturii Bogdan Gheorghiu, își manifestă dorința ca noi toți să fim mai deschiși către noile generații, să facem pași în a-i aduce mai aproape de cultură.

În acest sens, Irina Rimes a acceptat invitația Ministerului Culturii, voluntar, de a fi promotor al evenimentului. Cu această ocazie, îi adresăm mulțumiri pentru accept și ne dorim, ca pe viitor, evenimente de asemenea anvergură să beneficieze de o promovare adecvată și în rândul generațiilor tinere.

Ne dorim să fim mai deschiși, să atragem, fără prejudecăți, oamenii din toate categoriile de vârstă, sociale și profesionale. Vrem să schimbăm modul de a comunica cu tinerii, să folosim și alte canale de promovare a culturii, altele decât cele clasice.

Bogdan Gheorghiu, Ministrul Culturii: “Dacă fiecare eveniment cultural s-ar promova doar în zona academică, pe canale nișate, s-ar adânci prăpastia între generații. Cultura nu trebuie să se adreseze doar unor nișe și nu trebuie consumată doar de elite. Am implicat în această promovare a zilei Brâncuși reprezentanți din medii diferite. Un exemplu este prezența la conferința de presă a scriitorului și criticului literar Alex Ștefănescu. Ceea ce ne-am propus s-a realizat. Toată lumea vorbește despre evenimentul Brancuși. Vrem ca tinerii să devină interesați și atrași de cultură. Vrem ca tinerii să devină consumatori de produse culturale. Vrem să colaboram cu modelele tinerilor care se bucură de încrederea și simpatia lor.”

Astăzi, mediul online este principalul canal de comunicare pentru tineri și trebuie să ne adaptăm prezentului. Rolul Irinei este de a invita tinerii să-l cunoască mai bine pe Brâncuși.

“Am acceptat invitația domnului ministru de a fi promotor al evenimentului pentru că îmi doresc ca tinerii cu care vorbesc, direct sau indirect, să înțeleagă cât de important este să ne cunoaștem cultura, să perpetuăm obiceiurile, să fim mai aproape de valorile culturale românești, să nu uitam de ele doar pentru că nu mai sunt cool și trendy”, a declarat Irina Rimes.”

Miercuri, pe 19 februarie, de ziua lui Constantin Brâncuși , are loc un eveniment de comemorare la Muzeul Național de Artă al României.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii