FacebookTwitterLinkedIn

Astfel, 40% dintre cei intervievați  petrec mai mult de trei ore zilnic navigând pe Internet, 31% spun că îl folosesc între una și trei ore pe zi, iar 9% sub o oră pe zi. 10% dintre respondenți au declarat că utilizează Internetul mai rar decât zilnic, și doar 9% spun că nu îl folosesc deloc.

Din același studiu IRES mai reiese că 8 din 10 intervievați ascultă muzică zilnic: 35% pentru mai mult de trei ore, 28% între una și trei ore, iar 16% pentru mai puțin de o oră.

Internetul lasă în urmă televizorul

Rezultatele studiului ne confirmă faptul că românii alocă din ce în ce mai puțin timp privitului la televizor. 7 din 10 subiecți afirmă că se uită la televizor zilnic, pe durate mai scurte de timp decât cele alocate utilizării Internetului sau ascultării de muzică: 23% mai mult de trei ore, 36% între una și trei ore, iar 12% sub o oră pe zi.

Studiul a fost realizat în luna iulie 2016, pe un eșantion de 800 indivizi cu vârste cuprinse între 16 și 50 de ani din mediul urban.