FacebookTwitterLinkedIn

Vedem o creștere la nivelul anului de peste 10%“, declară Ioana Ilie-Dobre, Director General Bringo, adăugând faptul că schimbările vor deveni un stil de viață, însă compania s-a adaptat eficient la noul context.

În cadrul evenimentului online Forbes reInventarea României, Ioana Ilie-Dobre enumeră noile tendințe din piața de livrare: “Din punct de vedere al creșterii, ne așteptăm că această zonă de quick commerce să ocupe 5-10% din comerțul alimentar în următorii ani. Așteptările sunt să accelereze în continuare, fiind comod și simplu să comanzi aceste produse online“, spune ea. De asemenea, o altă tendință ce va rămâne după această criză este zona de plăți online. Invitata Forbes completează: “Dacă înainte de pandemie, 30-40% erau dispuși să plătească online dacă aveau și varianta de cash, acum mulți mai mulți limitează contactul, plătind cu cardul“. Un al treilea trend pe care directorul general îl consideră de termen lung este atitudinea fata de un loc de munca full-time. “Partea de angajat cu normă întreagă cred că va dispărea din vocabularul nostru și vom fi mai flexibili în ceea ce privește cum ne câștigăm banii.

Drept urmare, directorul general oferă câteva recomandări acestor afaceri de profil: “Să gândești cu ideea de contribuie variabila pozitivă, să gândim business-uri care sunt sustenabile și care sunt construite încât să dureze în momentul în care sunt scalate în piață.