Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Ioana Filip a fost promovată în funcția de Executive Creative Director al agenției MRM, parte a grupului McCann România

Ioana Filip a fost promovată ca Executive Creative Director al MRM//McCann Romania, divizia de digital din cadrul McCann Worldgroup România.
ioana_filip.jpg

Ioana Filip și-a început cariera în publicitate în anul 2006 iar în 2011 s-a alăturat echipei de creație McCann București, lucrând pe unele dintre cele mai mari branduri de pe piața locală: Vodafone, Coca-Cola sau Unicredit. În 2013, a fost numită Group Creative Director în cadrul McCann București, pentru toate brandurile din portofoliul Coca-Cola România.

Ioana Filip este unul dintre cel mai tineri și mai premiați directori de creatie din România. În 2013, a castigat trei premii la cel mai important festival de publicitate din lume – Cannes Lions – cu campania „Digital Library”, dezvoltată pentru Vodafone România (două premii de argint și unul de bronz). Au urmat alte premii importante la festivaluri ca Eurobest, Golden Drum, Webby Awards, Effie Awards.

CITEȘTE: 30 SUB 30 – ÎN PRIMA LINIE A PUBLICITĂȚII!

De asemenea, Ioana Filip a fost membră a juriului New York Festivals în anul 2013, a fost prima româncă din juriul Clio Awards în 2014 și singurul speaker român de la Eurobest în același an, iar în 2015 a jurizat AdStar.

Nir Refuah, Chief Creative Officer MRM//McCann Romania si Chief Innovation Officer pentru McCann CEE, a declarat: „Sunt deja câțiva ani de când am început să o rog și să mă rog ca Ioana Filip să se alăture echipei MRM//McCann România. Sunt foarte bucuros că acum a devenit o realitate. După părerea mea, Ioana este unul dintre cei mai buni directori de creație din Europa Centrală și de Est. Cred că de acum voi începe s-o rog și să mă rog să nu plece prea curând din echipa mea”.

VEZI AUDIENȚA ȘI PROFILUL TELESPECTATORILOR LUI MOISE GURAN PE DIGI24!

La rândul său, Ioana Filip, Executive Creative Director MRM//McCann România, a spus: „Piața de digital a evoluat mult în ultimii ani, dar multe dintre departamentele de creație au rămas destul de fragmentate. ATL-ul știe ATL, digitalul știe digital. Dar deja vorbim de branded content, de digital storytelling, de digital utilities, de idei care nu pot fi atribuite doar unui departament de creație sau altuia. Iar pentru asta ai nevoie de o echipă cu adăvarat integrată, de oameni cu background în campanii integrate și digitale deopotrivă.

La MRM//McCann avem asta, de aceea am fost foarte entuziasmată să accept propunerea de a construi și mai multe alături de această echipă. McCann a fost pentru mine cea mai bună școală pentru campanii integrate. MRM a fost pentru mine cea mai buna sursă de inspirație pentru digital inovation. Așa că, odată cu mutarea la MRM, îmi propun să fim cu adevărat prima agentie de integrated innovation. O agenție de unde ideile pornesc din digital, dar pot ajunge oriunde.”

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii