
În premieră, câștigătorii celui mai important festival de publicitate din America vor fi desemnați de către un juriu majoritar feminin. Această premieră vine în urma unei decizii luate de organizatori de a reflecta contribuția femeilor în industria de publicitate din lume.
„A fost mult mai ușor să facem asta acum decât ar fi fost în anii trecuți și cred că asta se datorează faptului că acum toata lumea vorbește despre femeile creative din advertising. Noi le-am găsit și le avem în juriu la Clio Awards!”, a declarat Nicole Purcell, CLIO Awards Executive Director.
Ioana Filip va face parte din juriul de la categoria Direct & Engagement. Ea are 28 de ani și este în echipa McCann București de trei ani, timp în care a câștigat premii la cele mai importante festivaluri europene (Effie România, Eurobest, Golden Drum) și globale (Cannes Lions). A mai jurizat la un alt festival de publicitate important – New York Festivals 2013.
„Accesul la festivalurile care păreau inabordabile devine un precedent frumos pentru România și o consecință firească a proiectelor pe care am reușit să le facem în ultimii ani. Anul acesta, pentru prima dată in istoria festivalurilor, organizatorii de la Clio au plecat în headhunting după cele mai talentate femei din industria creativă, pentru a demonstra că nu este o industrie a bărbaților. Mă simt onorată să fac parte dintre ele și să pot reprezenta industria creativă de la noi”, a spus Ioana Filip, Group Creative Director McCann București.
În 2013, Cătălin Dobre – Executive Creative Director McCann București – a făcut parte din juriul Clio Awards.