FacebookTwitterLinkedIn

Anul 2010 va fi unul al consolidării pentru Transavia, consideră patronul Ioan Popa, care se pregăteşte să treacă de pragul psihilogic de 100 milioane de euro. Chiar dacă preţurile produselor s-au redus, revenind la nivelul celor din 2007, pe fondul veniturilor în scădere ale populaţiei şi în contextul unei pieţe tot mai dificile, Popa este optimist. Este dispus să muncească mai mult pentru câştiguri mai mici, nu are ce face de altfel. Până şi sprijinul de la stat acordat crescătorilor de pasăre a încetat, aşa că trebuie să se descurce de unul singur. Popa mizează, totuşi, pe o creştere a cifrei de afaceri de peste 10%, care să îi permită depăşirea pragului de 100 milioane de euro, după cele 95,7 milioane de euro în 2009.

Anul trecut, avantajul companiei a constat în faptul că nu a lucrat pe stocuri, toată marfa a fost livrată. Transavia este prezentă atât pe piaţa internă cât şi pe piaţa externă. Grupul Transavia este cel mai mare producător de carne de pui din România, poziţie pe care a dobândit-o în urma preluării Avicola Braşov în 2007.

Transavia a fost înfiinţată în 1991, iar acţionarul majoritar şi directorul general al Transavia Grup este Ioan Popa. Grupul are o fabrică de procesare a cărnii inaugurată în mai 2008, în urma unei investiţii de 17 milioane de euro.