Cautare




, Contributor

Auto |
|

Investițiile Renault în brandul Dacia au ajuns la 2,2 miliarde de dolari

Cu 15 ani în urmă, Renault prelua Dacia din pragul falimentului. După investiții de 2,2 miliarde de dolari în toată această perioadă brandul local de automobile a devenit unul dintre principalele produse de export ale României.
Dacia_Renault.jpg

La evenimentul de aniversare a 15 de investiții Renault în produsele Dacia liderii companiei s-au declarat extrem de mulțumiți de evoluția companiei românești. „Dacia nu ar fi avut nicio şansă singură”, declară inginerul Constantin Stroe.

De la privatizarea companiei Dacia, în 1999, și până în prezent, producătorul auto a lansat pe piață 17 modele și a ajuns la o producție de 5 milioanede autoturisme, deținând o cotă de 38% din piață auto locală.

În cadrul companiei lucrează peste 17.000 angajaţi, însă reprezentanții Dacia spun că producătorul a creat indirect aproximativ 130.000 de locuri de muncă.

Printre proiectele de viitor ale grupului Renault în România se numără tranziţia către emisiile de tip Euro 6 şi digitalizarea autoturismelor. Mai mult reprezentanții grupului au lansat ipoteza potrivit căreia ar exista în plan și posibilitatea lansării unei mșini conectată, care să adopte tendințele în materie de tehnologie şi design.

 

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii