Cautare




, Contributor

Industrie |
|

Investițiile Hornbach în România au ajuns la 145 mil. euro. Compania se extinde în online

De la intrarea pe piața locală, în urmă cu zece ani, Hornbach România a investit aproximativ 145 de milioane de euro și a creat peste 730 de locuri de muncă.
Hornbach Sibiu

„(…) Suma a fost direcționată către achiziția de terenuri, construirea și dotarea celor șase magazine pe care le deținem aici (Berceni – 2007, Militari – 2008, Braşov – 2009, Baloteşti – 2010, Timişoara – 2012, Sibiu – 2015), cât și în construirea sediului central”, a declarat Mugurel – Horia Rusu, directorul general al Hornbach România.

Un magazin Hornbach are aproximativ 23.000 de metri pătrați, iar pe rafturile magazinelor pot fi găsite, mereu pe stoc, 60.000 de produse și alte 60.000 de articole disponibile la comandă.

„Hornbach este partenerul ideal pentru proiecte. În felul acesta, oricine își dorește să întreprindă un proiect de bricolaj poate găsi orice are nevoie la Hornbach. Dacă ne raportăm la cele mai cerute produse de către clienții noștri, departamentele de Grădină, DriveIn și Sanitare sunt pe primele locuri, urmate de cele de Scule și Unelte, Decorațiuni și Vopseluri”, a mai spus directorul companiei.

Citește și: În 10 ani, peste 32 mil. tone de țiței au fost transferați de KMGI prin terminalul de 100 de mil. dolari de la Marea Neagră

Înființată ca o afacere de familie în anul 1877, în sud-vestul Germaniei, compania deține în prezent 156 de magazine de materiale de construcții și grădinărit  în nouă țări din Europa. Începutul acestui an (perioada martie –  mai) a adus companiei, la nivel global, o creștere a cifrei de afaceri de 7,1 % față de aceeași perioadă a anului trecut.

Piața de bricolaj în ultimii 10 ani

„În 2007, piața de bricolaj era foarte restrânsă din punct de vedere al sortimentului oferit și al numărului de magazine la care clienții aveau acces. Între timp am asistat la o diversificare nu numai a locațiilor, ci și a sortimentului pus la dispoziție”, a subliniat Mugurel-Horia Rusu.

De asemenea, potrivit afirmațiilor sale, în această perioadă clienții și-au schimbat percepția cu privire la achiziția din magazinele de bricolaj și au înțeles că cele mai importante aspecte de luat în calcul sunt calitatea produselor și raportul corect preț-calitate.

Citește și: Philips cumpără producătorul american de dispozitive vasculare Spectranetics, pentru 2,16 miliarde dolari

În ceea ce privește planurile de viitor ale Hornbach pe piața din România, compania vizează lansarea, în prima jumătate a anului 2018, a magazinului online, ca urmare a cerințelor clienților, care își doresc să aibă acces la produse direct de acasă, din fața calculatorului. Prin magazinul online, Hornbach își dorește să acopere zone geografice în care compania nu este prezentă prin magazine fizice.

Grupul Hornbach a înregistrat în exercițiul  financiar 2016/2017 (data bilanțului: 28 februarie) o creștere a cifrei de afaceri (net) de 4,9%, la 3,9 miliarde de euro. Fondată   în  anul  1877,  compania a ajuns la cea de-a cincea generație,   concernul  deținând  156 de magazine mixte de materiale  de construcții și grădinărit, în nouă țări din Europa (Germania, Austria,  Olanda,  Cehia, Luxembourg, Elveția, Suedia, Slovacia şi România), dintre care șase în România (Bucureşti  Berceni, Bucureşti Militari, Bucureşti Baloteşti, Braşov, Timişoara şi Sibiu).

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii