FacebookTwitterLinkedIn

Din această categorie face parte și retailerul Altex, care a anunțat o investiție de 500.000 de euro în modernizarea și tehnologizarea magazinului din zona Colentina.

Potrivit reprezentanților companiei, magazinul, ce se întinde pe o suprafață de peste 1.200 metri pătrați, a fost dotat cu tot necesarul unei interacțiuni digitale cu clientul.

,,Continuăm să redefinim standardele de calitate când vine vorba de o experiență completă în magazin, cu un nou spațiu Altex ultramodern, complet digitalizat, interactiv, care răspunde nevoii clientului nu doar de produse, ci și de consultanță personalizată în procesul de achiziție. Ne cunoaștem și ne respectăm clienții, suntem conștienți de așteptările lor, tocmai de aceea avem grijă ca toate magazinele Altex să le asigure o experiență unică și completă, atât online, cât și offline”, a declarat Edvin Abdulachim, directorul comercial Altex România.

În magazin, au fost introduse integral etichete electronice și displayuri digitale, ce asigură o vizibilitate crescută a produselor și ofertelor la raft dar și o schimbare rapidă și conformă a prețurilor. Mai mult, info point-urile vin cu suport personalizat pentru căutarea produselor dorite.