FacebookTwitterLinkedIn

Investiția totală în magazinul situat în nordul Capitalei s-a ridicat la peste 50.000 euro. Amenajarea a fost făcută folosind influențe tradiționale și elemente de design din zona Transilvaniei, iar producătorii locali reprezintă principala sursă de aprovizionare a magazinului.

„Acest magazin este modul nostru de a susține micii producători din Transilvania în această perioadă extrem de dificilă. Majoritatea furnizorilor noștri sunt afaceri de familie, micuțe, care depind în mare parte de hoteluri și pensiuni. Acum le-am adus pe toate mai aproape de clienții noștri din București, pentru a se bucura și acasă de produse tradiționale. Investiția în acest magazin a însemnat în mare parte investiția în amenajarea lui și în stocuri de marfă”, a declarat Lorand Szarvadi, fostul proprietar al rețelei de magazine de electronice și electrocasnice Domo.

De asemenea, magazinul include o mare varietate de vinuri, deținând un număr de peste 1.000 de etichete de vin aduse din întreaga lume. Mare parte din vinurile prezente pe rafturile magazinului sunt din România, dar există și o secțiune destinată vinurilor de peste hotare din zone precum Chile, Argentina, SUA sau din cele mai cunoscute regiuni viticole ale Europei: Italia, Franța, Spania, Portugalia.