Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

ReginaMariaVoice |
|

Investim azi pentru următorii 25 de ani

Anul acesta Rețeaua REGINA MARIA aniversează 25 de ani de existență. Într-un context normal, am avea toate motivele de sărbătoare. Însă condițiile speciale ale acestui an ne-au determinat să regândim ”normalul” și ne-au ridicat câteva întrebări: Pentru cine am creat tot acest sistem care este pus acum la încercare? Pentru ce continuăm să investim, an de an, dacă ecosistemul de business este testat până la limite de pandemie?
Fady Chreih, CEO Regina Maria (2)

Fady Chreih – CEO Regina Maria

Iar răspunsul nu a întârziat să apară: investim pentru a rescrie normalitatea sistemului medical în România de azi, dar și pentru a crea cadrul cel mai bun pentru generațiile care vor urma – generații de pacienți, dar și de medici. Continuăm să clădim azi, la fel ca până acum, cu gândul doar la pacienți și la viitorul medicinei în țara noastră.

Infrastructură medicală conform standardelor internaționale

În ultimii 10 ani, REGINA MARIA a investit peste 130 de milioane de euro în dezvoltarea sistemului medical. Concret, am modernizat sau deschis noi locații, am achiziționat aparatură de ultimă generație în spitale, clinici și laboratoare și am pregătit echipele medicale care să o utilizeze. Rețeaua a evoluat cu un ritm mediu de creștere anuală de aproximativ 20%, ritm care reflectă creșterea business-ului, atât ca valoare, dar și ca extindere teritorială. Astăzi suntem prezenți în 20 județe și am tratat peste 4,2 milioane de pacienți. Nu doar REGINA MARIA, ci întregul sistem privat s-a dovedit un partener esențial în clădirea infrastructurii medicale din România, în alinierea la standardele secolului XXI. Iar una dintre sursele care ne ajută să susținem această creștere este abonamentul medical.

Abonamentul medical, motorul dezvoltării sistemului sanitar din România

Lansat la numai un an după înființarea companiei, în 1996 – deci având la activ 24 de ani de validare și adaptare continuă la nevoile pieței, abonamentul medical are o dublă semnificație: este un produs de prevenție, care încurajează mersul la medic și adoptarea unei atitudini proactive și responsabile cu privire la sănătate. Din punct de vedere financiar, însă, abonamentul medical este nu doar o investiție în sănătate, ci și o investiție în sistemul medical din România. Toate profiturile obținute din abonamente rămân în țară și sunt reinvestite în crearea de infrastructură sanitară modernă.

În acest mod, întreținem un circuit foarte benefic pentru pacienții noștri: serviciile moderne de prevenție și medicină primară devin accesibile unui segment tot mai extins al populației, tot mai multe persoane fizice și companii contractează abonamente, iar acest lucru contribuie la finanțarea sistemului medical și se reflectă în deschiderea de noi clinici și spitale, achiziția de aparatură de ultimă generație, trainingul medicilor și multe altele – toate spre beneficiul pacienților.

În portofoliul nostru, divizia Corporate (de abonamente) reprezintă aproximativ 30% din cifra totală de afaceri. REGINA MARIA numără peste 620.000 de abonamente în acest moment, dintre care 95% sunt contractate prin companii. Din studiile noastre reiese că abonații din companii merg la medic de aproape 2,5 ori mai frecvent decât pacienții care nu dețin un abonament, iar 71% dintre posesorii de abonamente ajung la medic cel puțin o dată pe an.

Aceste cifre au motivat din ce în ce mai multe companii să își protejeze angajații prin acest beneficiu – așa că azi deservim în continuare companiile mari, care au reprezentat motorul acestui produs la început, dar și IMM-uri și start-up-uri, entități vulnerabile pe care le susținem prin pachete și soluții personalizate, inclusiv în contextul crizei sanitare pe care o traversăm anul acesta. Mai mult decât orice, înțelegerea noastră este că în spatele acestor cifre, acestor statistici și rațiuni de business, stau oameni. Fiecare abonat e un potențial pacient, iar nevoile și trăirile lui ne preocupă.

Medicină centrată pe pacient

Misiunea noastră e să construim o rețea de sănătate centrată pe nevoile pacienților, așa că profiturile pe care le obținem se reinvestesc 100% în crearea de noi servicii medicale. Investim permanent în îmbunătățirea și extinderea serviciilor oferite, dar acționăm și dinamic și proactiv atunci când situația o impune. De exemplu, anul acesta, Ordonanțele de Urgență din primăvară au limitat accesul abonaților noștri la servicii medicale, deplasarea în locații fizice fiind posibilă doar în cazuri de urgență. Atunci, cu ajutorul partenerilor noștri de la Microsoft, în numai 10 zile, am lansat Clinica Virtuală, care a preluat majoritatea situațiilor medicale cronice, online. Serviciul de telemedicină a fost apreciat de toți pacienții, scorând rezultate remarcabile de utilizare și satisfacție: nivel de satisfacție și grad de ocupare de peste 80%. Am fost fericiți să constatăm că, astfel, au putut beneficia de serviciile noastre și românii de peste hotare, precum și o mulțime de pacienți aflați în vacanță peste vară. Așadar, soluția virtuală s-a demonstrat a fi nu doar una temporară, de criză, ci o soluție complet viabilă pentru viitor.

Și tot cu gândul la viitor, am fost alături de abonații noștri și în gestionarea neliniștilor și provocărilor generate de pandemie. Încă de la primele semnale de îngrijorare am oferit consultanță și sprijin concret, dar am susținut și o serie de webinarii live, pe teme de interes în perioada de lockdown, dar și odată cu reîntoarcerea la birou sau începerea școlilor. Interesul a fost mare: am avut peste 26,300 de participanți la 14 întâlniri online cu medici. Iar apoi, când regulile s-au mai destins și birourile s-au redeschis, am creat primul ghid exhaustiv cu principalele măsuri de prevenție împotriva COVID-19, precum și recomandări de reorganizare a activității și de gestionare a angajaților bolnavi sau suspecți.

Ce legătură au toate aceste măsuri punctuale cu aniversarea noastră de 25 de ani? Pacientul. Fie că vorbim despre un abonat sau despre un pacient neabonat, misiunea noastră de 25 de ani este să plasăm pacientul în centrul tuturor acțiunilor noastre. Încercăm întotdeauna să inovăm, să anticipăm nevoile, să fim cu un pas înaintea vremurilor.

Ce construim azi va avea un impact real în medicina de mâine, și acesta e spiritul cu care am ales noi să celebrăm anul acesta aniversarea a 25 de ani de REGINA MARIA.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii