Cautare




, Contributor

Afaceri |
|

Investiție de 70.000 euro în al zecelea restaurant Salad Box din București

Salad Box a inaugurat în Centrul Vechi al orașului cel de-al zecelea restaurant din București, parte a francizei lansate în 2012 la Cluj-Napoca, și este rezultatul unei investiții de 70.000 euro.
Ana Morodan, Dan Isai

Cu o cifră de afaceri de 14 mil. euro în 2015, lanțul românesc Salad Box s-a bazat încă de la începutul existenței sale pe conceptul de „healthy food”, încercând să le ofere clienților hrană sănătoasă, proaspătă și rapidă, dar și la prețuri accesibile. Clienții își pot crea singuri propriile salate, în funcție de preferințele lor, putând alege din peste 40 de ingrediente. Meniul Salad Box cuprinde, pe lângă salate, și supe-cremă, deserturi pe bază de iaurt, freshuri și limonade.

VEZI CARE AU FOST CELE MAI IMPORTANTE EVENIMENTE DESFĂȘURATE ÎN DOMENIUL HORECA ÎN 2015

„Salad Box este răspunsul nostru la preocuparea oamenilor de a avea o alimentație curată, ce presupune consumul de mâncare cât mai procesată. În București, acest trend este mult mai accentuat decât în alte orașe ale țării, ca urmare era firesc să ne extindem aici rețeaua de restaurante”, a declarat Dan Iasi, CEO Salad Box și unul dintre fondatorii lanțului.

Radu Lupaș, Sorin Bulai, Dan Isai

Noul restaurant situat pe strada Franceză, în Centrul Vechi, este a zecea locație Salad Box din București. Bucureștenii se pot bucura de preparatele Salad Box, de asemenea, și în restaurantele din AFI Palace Cotroceni, Pipera Plaza, Băneasa Shopping City, Promenada Mall, Plaza România, București Mall, Mega Mall, Sema Park și Sun Plaza Mall.

Salad Box

„Am ales Salad Box pentru că este un concept original pe piața din România, ce răspunde unor trenduri în creștere: nevoie consumatorilor de a avea o alimentație sănătoasă și echilibrată, bazată pe ingrediente proaspete și nevoie oamenilor de a avea mai mult timp liber”, a declarat Sorin Bulai, francizorul noului restaurant Salad Box.

Compania Salad Box a fost creată în urmă cu patru ani de către Dan Isai, Radu Lupaș, Daniel Lar și Vlad Lupaș, fiind al treilea lanț de restaurante cu servire rapidă ca mărime în România, după McDonald’s și KFC.

Brandul românesc și-a deschis primul restaurant în Cluj-Napoca, iar în 2013, Salad Box a dezvoltat un sistem de franciză bazat pe proceduri clare și un model de business scalabil, ceea ce a permis extinderea afacerii atât la nivel național, cât și internațional.

În prezent, Salad Box numără 37 de restaurante, 34 dintre acestea fiind în România, iar trei dintre ele în Germania și Ungaria.

 

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii