Astfel, fiecare student selectat va fi angajat cu contract de muncă în departamentului de Marketing al KFC, pe o perioadă de două luni, cu un program flexibil de 4 sau de 6 ore pe zi, stabilit în funcție de orarul studentului.
Mark Hilton, CEO KFC şi Pizza Hut România, a declarat: „Ne dorim să investim în tineri și să le oferim posibilitatea să obțină cât mai multe cunoștințe practice și experiențe memorabile în stagiul de internship din compania noastră. Aștept cu nerăbdare să-i cunosc pe primii studenți, să le împărtășesc din experiența mea și să primesc feedback de la ei la finalizarea stagiului. Și, de ce nu, unii dintre ei poate ne vor deveni colegi”.
La rândul său, Pavel Năstase, profesor universitar și Rector al ASE București, a spus: „Suntem încântați să fim parteneri ai programului de internship KFC, participarea la acest program reprezentând o bună oportunitate pentru studenți să își îmbunătățească dezvoltarea profesională și personală, prin contactul direct cu mediul de afaceri. Programul de internship reprezintă unul dintre proiectele comune ale US Food Network și Academiei de Studii Economice din București prin care este sprijinit mediul academic și care arată colaborarea strânsă dintre mediul de afaceri și universitatea noastră”.
Programul de internship a fost gândit astfel încât studenții să aibă posibilitatea de a înțelege cât mai bine brandurile Yum! și modul în care se desfășoară activitatea de marketing și cea operațională din cadrul companiei.
Studenții vor avea astfel ocazia să ajute la implementarea campaniilor de marketing și să lucreze în agențiile de comunicare ale KFC: McCann Erickson (publicitate) și Golin București (PR).
Totodată, ei vor lucra într-unul dintre restaurantele KFC și Pizza Hut, dar și în departamentul de aprovizionare și cel pentru dezvoltare.
În ultima etapă a stagiului de internship studenții vor avea ocazia să-l cunoască și să-i pună întrebări lui Mark Hilton, CEO KFC şi Pizza Hut România.