FacebookTwitterLinkedIn

Cum a pornit la drum Infento și care au fost cele mai mari provocări cu care v-ați confruntat?

Spencer Rutting: Ideea brandului Infento mi-a venit de la un joc pentru copii la care m-am gândit la un moment dat. Am împărtășit-o cu Sander, care s-a entuziasmat imediat. Ne-am propus să construim un produs de la zero și să-l vindem la nivel internațional.

Cea mai mare provocare pentru noi – dar și cea mai frumoasă – a fost aceea de a lansa un produs nou, inedit, pe un segment de piață complet nou: kit-uri de construcție care să le permită membrilor unei familii să construiască împreună Ride-uri în mărime naturală.

Noi nu am avut posibilitatea de a călca pe urmele cuiva, pentru simplul motiv că nimeni nu mai făcuse așa ceva înainte. Așa că am deschis un drum nou și am fost nevoiți să gândim procese de la zero – de design, producție, logistică, dar și de marketing.

Cum se face că Infento are atât de mult succes?

Spencer: Infento este un proiect unic, frumos, de înaltă calitate. Noi oferim o experiență fabuloasă: dai viață viselor tale, construiești absolut tot ce-ți trece prin cap și apoi te joci cu ceea ce ai construit. De asemenea, foarte mulți părinți ne spun că produsul nostru îi ajută pe copii să deprindă cei 4C: comunicare, gândire critică, creativitate și colaborare. Potrivit World Economic Forum, aceste aptitudini vor fi esențiale pentru succesul copiilor secolului XXI.

Care sunt cele mai valoroase 3 lecții de afaceri pe care le-ați învățat de când ați pornit la drum cu Infento?

Sarah Fronckevic, Marketing Lead Infento
Sarah Fronckevic, Marketing Lead Infento

Sarah Fronckevic:

  1. Calitatea este totul. Nu poți să faci compromisuri când mizele sunt siguranța și stabilitatea. Faptul că noi le acordăm atenție acestor factori ne garantează că părinții și copiii vor adora să folosească produsele noastre.
  2. Oferă-le clienților flexibilitate. Pe măsură ce resursele sunt tot mai limitate, iar noi facem eforturi să reducem la minimum contribuția noastră la modificările climatice, viitorul devine modular și reciclabil. Cu un kit Infento, poți construi un Ride astăzi, pentru ca o lună mai târziu să alegi să îl reconstruiești, pentru a obține un Ride complet diferit.
  3. Fii întotdeauna transparent cu clienții tăi, cere-le constant feedback și nu întârzia niciodată cu o comandă pentru Crăciun sau pentru o zi de naștere!

Cum ați trecut prin această perioadă ciudată și plină de provocări a pandemiei? Ce măsuri luați pentru a depăși criza?

Spencer: Pandemia a adus câteva beneficii neașteptate. Dintr-o dată, familiile erau acasă și petreceau mult mai mult timp împreună. Părinții căutau o metodă interesată de petrecere a timpului liber pentru copiii lor. Aceștia nu pot sta la nesfârșit în fața unui ecran. Din acest motiv, vânzările noastre online au explodat. Suntem foarte ocupați în încercarea de a livra toate comenzile rapid. Așadar, provocările noastre au fost în principal legate de extinderea producției.

Cea mai mare parte a personalului nostru lucrează de acasă, iar pentru cei care lucrează în departamentul de producție a kit-urilor, am implementat măsurile de siguranță necesare.

Ce i-ați sfătui pe cei care doresc să pornească la drum la fel ca voi, prin crowdfunding?

Sarah:

– Să dezvolte un produs interesant, cu care oamenii să poată stabili o legătură.

– Să comunice non-stop cu cei care finanțează afacerea, pentru a se asigura că aceștia simt că fac parte din echipă.

– Să se asigure că își pot produce prototipul în masă, evitând astfel să-și dezamăgească sponsorii.

Auzim adesea despre copiii care petrec tot mai mult timp pe dispozitive și console de jocuri și tot mai puțin practicând activități în aer liber. Cum vedeți voi viitorul jucăriilor dedicate familiei? Care sunt abilitățile esențiale pe care copiii au nevoie să le dezvolte în zilele noastre?

Spencer: Sustenabilitatea câștigă tot mai mult teren pe toate palierele societății. Multe jucării sunt utilizate doar pentru o scurtă perioadă de timp. De aceea, am făcut tot ce ne-a stat în putință pentru a crea un produs sustenabil. Materialele sunt reciclabile și pot rezista la ani buni de utilizare. După ce copilul crește, poți construi un alt Ride Infento, adecvat pentru vârsta și nivelul de experiență al copilului.

Infento crește odată cu copilul. Prima dată, adultul este cel care se ocupă de construcție. Apoi, puteți începe să construiți împreună. Bineînțeles, ne dorim să fim o sursă cât mai bună de inspirație pentru copii, astfel încât mai târziu să devină ei înșiși inventatori și să construiască tot ceea ce-și doresc. Credem că cea mai importantă lecție pe care le-o putem da copiilor noștri este aceea că își pot transforma visele în realitate.

Sarah: Suntem încântați să asistăm la dezvoltarea experiențelor AR & VR și să vedem modul în care ele pot schimba procesul de învățare. În ultimă instanță însă, nimic nu poate înlocui experiența practică. „A învăța făcând” este filosofia din spatele experienței Infento.

Infento este o poveste despre creativitate, care le oferă copiilor posibilitatea de a construi diverse variante de ride-uri pornind de la un singur kit. Însă mulți dintre clienții voștri duc lucrurile și mai departe și creează construcții personalizate. Care sunt ideile cele mai spectaculoase pe care le-ați văzut până acum?

Sarah: Avioane, tancuri, roboți-gigant, animale, excavatoare… Am văzut foarte multe creații impresionante! Cel mai mult ne-a impresionat un tractor realizat din componente Infento.

Ce planuri de viitor aveți? Există proiecte noi la orizont?

Sarah: Nu ne place să vorbim despre proiecte încă neanunțate. Ce vă putem spune este că avem niște minunați ași în mânecă, cu care îi vom surprinde și încânta în continuare pe clienții noștri și prin care le vom oferi mai multe experiențe interesante copiilor.

Pe măsură ce organizația noastră crește, ne concentrăm asupra a 3 direcții-nucleu ale afacerii: să ne extindem linia de consum, să lansăm kit-uri noi pentru școli, care să contribuie la îmbogățirea experienței de învățare a copiilor și să le hrănească entuziasmul față de domeniul ingineriei și, nu în ultimul rând, să ducem brandul Infento în mediul retail, acolo unde clienții noștri pot testa personal calitatea Infento, înainte de a cumpăra produsul.