Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Într-un an de colaborare, agenția Interactions a furnizat peste 50 de proiecte pentru Telekom România

Sfârșitul lunii februarie a marcat finalul unui an în care agenția de comunicare digitală și eCRM Interactions a furnizat către Telekom România peste 50 de proiecte distincte: dezvoltare de software și aplicații, mentenanță de asset-uri digitale, creație de concepte de comunicare, dezvoltare de materiale pentru campanii și strategie.
Telekom

Printre proiectele derulate se numără campania de Paște din 2015, configuratorul online MagentaOne, campania de promovare a livestreaming-ului pentru concertul Robbie Wiliams, campaniile de Black Friday pentru brandurile Germanos.ro și ClickShop.ro, campanii de e-mail marketing, tutoriale video pentru serviciile și produsele Telekom, precum și dezvoltare tehnică de platforme online precum Localhub Info Pages.

Adrian Alexandrescu, Managing Director Interactions: „Să lucrăm alături de Telekom înseamnă să punem în mișcare toate rotițele echipei. Este un cont care ne oferă un mix unic de proiecte care stimulează, provoacă și solicită în egală măsură creativii, tehnicii, precum și oamenii de strategie sau management de proiect”.

 

Alina Cazacu Senior, Manager Non-Core E-business Telekom: „Apreciem în colaborarea cu Interactions faptul că proiectele sunt livrate întotdeauna la timp, precum și constanța strategică și creativă.”

 

Valentin Sulfideanu, eBusiness Senior Manager Telekom: „Am remarcat în toate proiectele derulate împreună cu Interactions angajamentul pentru deadline-uri, precum și flexibilitatea în abordarea proiectelor.”

 

„Dezvoltatorii Interactions au dat dovadă în acest an de expertiză tehnică și usurință de adaptare la complexitatea considerabilă a mediului tehnic Telekom”, spune Bogdan Jelescu, eDelivery Manager.

Câteva cifre din colaborarea Telekom – Interactions din ultimele 12 luni: creștere cu circa 20% a bazelor de date de consumatori către care sunt expediate comunicări periodice; aproximativ 9 km de proiecte de design create; 18 Gb de e-mailuri.

Interactions este o agenție digitală și de eCRM full service, fondată în 2009 de Adrian Alexandrescu împreună cu grupul Mediapost Hit Mail.

VEZI PROFILUL TELESPECTATORILOR LA CANALELE DE ȘTIRI ÎN FUNCȚIE DE EDUCAȚIE

Interactions are în portofoliu peste 25 de premii pentru 75% dintre brandurile deservite, iar în 2013 a fost desemnată Agenția Anului la IAB Awards România.

În 2014, Interactions a devenit prima agenție românească premiată la IAB Mixx Awards Europe.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii