Cautare




, Contributor

Forbes.com

Telecom |
|

Internetul pe mobil a crescut businessul Vodafone România în T3

Vodafone
Datele mobile și mai ales Internetul pe mobil au fost printre cele mai populare servicii în această perioadă, datorită ofertelor atractive, care au combinat voce, trafic de Internet inclus și terminale la prețuri speciale, susține Inaki Berroeta, CEO Vodafone România.

În cel de-al treilea trimestrul al anului financiar (perioada 1 octombrie – 31 decembrie 2012) veniturile totale de date ale Vodafone România au crescut cu 27% față de aceeași perioadă a anului trecut și cu 8,6% față de trimestrul anterior. Creșterea veniturilor de date mobile a fost stimulată de adopția crescută a smartphone-urilor, împreună cu ofertele speciale de Internet pe mobil lansate de Vodafone.

În același timp, la 31 decembrie 2012, Vodafone România a înregistrat 8,122,067 de clienți, în creștere cu 247,847 față de trimestrul anterior.

 “Sfârșitul anului și în special luna decembrie au adus mulți clienți la Vodafone, atât abonați, cât și utilizatori de cartele, datorită sezonului de Crăciun”, a mai spus Berroeta.

Cu toate acestea, ARPU mobil (Venitul Mediu pe Utilizator din serviciile mobile) a avut valoarea de 7,0 Euro, la 31 Decembrie 2012, în ușoară scădere față de trimestrul anterior. La 31 decembrie 2012, abonații reprezentau 41%, iar utilizatorii Cartelei Vodafone 59% din totalul bazei de clienți a Vodafone România.

Vodafone este unul dintre cele mai mari grupuri de telecomunicatii mobile din lume, după venituri, cu aproximativ 403 milioane de clienți în întreaga lume, la 31 decembrie 2012. Vodafone are divizii în 30 de țări de pe cinci continente și peste 50 de rețele partenere în întreaga lume. 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii