FacebookTwitterLinkedIn

În ultimii ani, industria de IT a devenit unul dintre principalii vectori de creștere ai economiei românești. Numai în anul 2015, contribuția sectorului tehnologic la produsul intern brut al României a crescut cu 13%, iar specialiștii prognozează o creștere continuă. În plus, industria de software românească este apreciată și peste hotare, exporturile în domeniu atingând deja pragul de două miliarde de euro.

Companiile internaționale, interesate de penetrarea pieței românești

Anul 2015 a reprezentat consolidarea industriei de software românească pe piața internațională. Pe lângă creșterea de 500 de milioane de euro al exporturilor față de anul anterior, mai multe companii internaționale și-au deschis sedii noi în România. Un astfel de exemplu este MiniCRM, o companie care oferă servicii de gestionare a relațiilor cu clienții. O companie fondată la Budapesta, MiniCRM, a avut prima interacțiune cu piața română la ediția din 2015 Internet&Mobile World. Răspunsurile primite din piață și nivelul de dezvoltare local le-a confirmat că e momentul oportun să îți extindă serviciile pe piața din România, ca exponent al Europei de Est:

”IMWorld a fost o oportunitate foarte bună de a vorbi direct cu potențialii noștri clienți. Am avut foarte multe interacțiuni one-on- one, am învățat foarte multe lucruri despre specificul pieței și despre nevoile clienților”, menționează Anca Ioana Bandac, Country Manager MiniCRM.

Extinderea pieței locale de e-commerce

Piața locală de e-commerce este în plină dezvoltare, cu o valoare totală estimată de 1.4 miliarde de Euro. Odată cu încrederea acordată de consumatori comerțului online, au crescut și numărul tranzacțiilor prin carduri de credit, iar obiectivul Mastercard este să obțină o creștere anuală de 20% pe an a tranzacțiilor cu cardul.

”IMWorld a contribuit semnificativ la popularizarea Masterpass, întrucât am promovat cu succes soluția noastră de plăți digitale în cadrul participărilor noastre la eveniment. În prezent, peste 1,000 de comercianți au integrat suita de servicii digitale Masterpass pe paginile lor online”, declară Gabriel Ghiță, Head of New Business CEE în cadrul Mastercard Europe.

Înscrierea pentru eveniment este disponibilă pe www.imworld.ro.