FacebookTwitterLinkedIn

În acest an, Internetics reunește 167 de lucrări, 30 de participanți cu lucrări pentru 65 de branduri.

Participanții Internetics 2015 sunt: BCR, CAP, Carat România, CohnandJansen JWT, Digital Star, Eastisoft & FinZoom România, FCB Bucharest, FrankGroup, Geometry Global Bucharest, Golin Bucharest, Happy Digital, Jazz, Kaleidoscope Proximity, Kinecto, Kubis Interactive, Leo Burnett România, Ogilvy&Mather, Publicis România, Republika, Ringier România, Rusu+Borțun Cyber Growers, SENIORHYPER, SeniorProgramming, Starcom, Syscom Digital, The Geeks, Tribal Worldwide România, UniCredit Bank România, V8 Interactive și Webstyler (alături de GMP).

Categoria cu cele mai multe înscrieri este „Interactive Campaigns”, cu 40 de lucrări, din care 23 la „Digital component of an integrated campaign” și 17 lucrări la „Full Digital Campaign”.

Ce fel de premier ar fi bun pentru România?

Juriul competiției, prezidat de Tony  Högqvist, fondator și director executiv de creație al agenției Perfect Fools din Suedia va stabili câte un câștigător pentru fiecare secțiune. Agenția care va aduna cele mai multe puncte va fi desemnată agenția anului Internetics 2015.

„Sunt curios de ceva vreme să cunosc piața de advertising din România, o piață plină de provocări și care pare spațiul ideal în care să se manifeste creativitatea. Sunt onorat să conduc juriul Internetics în descoperirea și premierea celor mai bune idei”, declară Tony Högqvist.

Gala de premiere va avea loc pe 23 noiembrie, la Teatrul Național București, începând cu ora 19:00.

Fondat şi organizat de către The Institute, Internetics este un festival de branding, marketing şi advertising online, care fixează standardele în comunicarea online din România prin premierea celor mai bune campanii interactive, site-uri şi tool-uri de promovare online şi încurajarea creativităţii şi a strategiei.