Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Internetics 2015 a acordat 22 de premii pentru cele mai bune campanii digitale

Webstyler (foto) a fost desemnată Agenția Anului, reușind să câștige patru trofee în cadrul celei de-a XV-a ediții Internetics. În total, 13 agenții au obținut 22 de premii la festivitatea de premiere, care a avut loc pe 23 noiembrie, la Teatrul Național București.
Webstyler_agentia anului

Webstyler a câștigat premii pentru campania „Arena Fanilor”, la categoriile Culture (în secțiunea Viral Non Video), Social media (secțiunea Online PR Special Projects) și Interactive Campaigns – Full Digital Campaign, în secțiunea Art, Culture, Media and Entertainment și pentru lucrarea „Mispelling on Sale” pentru Westwood, brand DOMO.

Webstyler a câștigat pentru a șaptea oară Trofeul Internetics pentru Agenția Anului.

Alte agenții premiate au fost: CAP, CohnandJansen JWT, Digital Star & 23, FCB Bucharest, Jazz, Kubis Interactive, Leo Burnett România, Ogilvy Group România, Publicis România, Seniorhyper și Tribal Worldwide România.

Agenția Publicis a obținut nu mai puțin de 6 trofee (dar cu punctaj mai mic în total față de Webstyler), dintre care trei pentru campania „Pegas Urban Color”, două pentru „ACR Street View Test” și unul pentru aplicația de mobil Orange – 4G Entertainment Subway. Automobil Clubul Roman a mai primit două distincții speciale din partea juriului: Most Creative Client of the Year și Best Use of Technology.

Tribal Worldwide România și Leo Burnett România au obținut câte două trofee, pentru campaniile #MecSaysHiToJunimea (McDonald’s Romania), respectiv Come and vote! (Asociația Pro Democrația) și #Smartists (Bonux 3 ȋn 1).

Brandurile premiate au fost: Active Watch România, Asociația Pro Democrația, Atelierele Pegas, Domo, ING Bank, McDonald’s România, Mega Image, Orange România, Penny Market, Procter & Gamble, Federația Română de Fotbal, SOR (Romanian Ornithological Society) & Natura 2000, Special Olympics România și Ursus Breweries.

În competiție au fost înscrise 167 de lucrări, de către 30 de participanți. Acestea au fost jurizate de către 22 de specialiști ai industriei de online. Președintele juriului a fost Tony Högqvist, Executive Creative Director & Founder Perfect Fools din Suedia. Acesta a luat parte și la gala de premiere și s-a arătat încântat de proiectele pe care le-a văzut la jurizare. Presedintele juriului

Tony Högqvist (foto dr.): „Mai mulți câștigători au dat dovadă de idei puternice, deși au avut la dispoziție bugete mici. Dar creativitatea se naște din restricții. Și, în ciuda limitărilor, această competiție dovedește că există întotdeauna o nevoie de clienți curajoși pentru a crea advertising de calitate”.

Fondat şi organizat de către The Institute, Internetics este un festival de branding, marketing şi advertising online, care fixează standardele în comunicarea online din România prin premierea celor mai bune campanii interactive, site-uri şi tool-uri de promovare online şi încurajarea creativităţii şi a strategiei.

Internetics a apărut în 2001, încă de la începutul conturării industriei de online din România, contribuind pe parcursul acestor ani la creşterea şi dezvoltarea acesteia.

The Institute este fondator al Romanian Design Week, DIPLOMA, AdPrint, Internetics, Institute, The Magazine şi Noaptea Agenţiilor, organizator al Effie Awards România și Şcoala ADC*RO.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii