Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Interactions, patru premii și două nominalizări la IAB Mixx Awards România

premii_IAB.jpg
Agenţia de comunicare Interactions, specializată în servicii de e-CRM, a câștigat patru premii la IAB Mixx Awards România, parte a ICEE Fest, inclusiv premiul pentru cea mai bună campanie a anului. Interactions a mai obținut încă două nominalizări, fiind desemnată marea câştigătoare a competiției.

Proiectele câştigătoare ale agenției Interactions la IAB Awards au fost: Brand Awareness & Positioning – „Grădina Mega Image”, Direct response & Lead Generation – SEAT Webshop, Experimental & Innovative Campaign – „Kit Kat, Ştirile de la fără 5” și Best Digital Campaign – SEAT Webshop.

Interactions a primit nominalizări la categoriile Cross media integration – „Mega Image, Quriozităţi” și Mobile Apps – „Mega Image”.

„În acest moment avem cel puţin un premiu sau nominalizare în competiţii importante pentru aproximativ 80% dintre brandurile pentru care lucrăm sau pentru care am lucrat – Mega Image, Kit Kat, SEAT, Groupama, Clickshop, Joe, Mediapost Hit Mail, Mobexpert şi Maggi. Obiectivul pentru anul viitor ar fi să ajungem cât mai aproape de 100%”, a declarat Adrian Alexandrescu, Managing Partner Interactions.

Interactions dezvoltă proiecte de strategie şi creaţie, implementare şi administrare de campanii de dialog şi relaţionare cu consumatorii, web development şi analiză și interpretare de date.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii