FacebookTwitterLinkedIn

Proiectele câştigătoare ale agenției Interactions la IAB Awards au fost: Brand Awareness & Positioning – „Grădina Mega Image”, Direct response & Lead Generation – SEAT Webshop, Experimental & Innovative Campaign – „Kit Kat, Ştirile de la fără 5” și Best Digital Campaign – SEAT Webshop.

Interactions a primit nominalizări la categoriile Cross media integration – „Mega Image, Quriozităţi” și Mobile Apps – „Mega Image”.

„În acest moment avem cel puţin un premiu sau nominalizare în competiţii importante pentru aproximativ 80% dintre brandurile pentru care lucrăm sau pentru care am lucrat – Mega Image, Kit Kat, SEAT, Groupama, Clickshop, Joe, Mediapost Hit Mail, Mobexpert şi Maggi. Obiectivul pentru anul viitor ar fi să ajungem cât mai aproape de 100%”, a declarat Adrian Alexandrescu, Managing Partner Interactions.

Interactions dezvoltă proiecte de strategie şi creaţie, implementare şi administrare de campanii de dialog şi relaţionare cu consumatorii, web development şi analiză și interpretare de date.