Cota de piață realizată de Antena 1 în februarie a fost de 13,09% (whole day), la nivelul celei din ianuarie. Este a doua televiziune în mediul urban.
Antena 3 a avut un market share urban de 7,21% (creștere procentuală de 0,06% față de ianuarie). Este a treia televiziune în mediul urban. O scădere a cotei de piață a înregistrat Antena Stars: -0,36 puncte procentuale. Cota de piață a acestei televiziuni, care a fost repoziționată în decembrie 2013, a fost de 1,78%.
Celelalte televiziuni din grupul Intact, Euforia TV și GSP TV, au obținut cote de piață de 0,88%, respectiv 0,22% (whole day).
În tabăra adversă – grupul Pro TV S.A. – cota de piață în urban a Pro TV a ajuns la 15,46% (whole day), cu 0,27 puncte procentuale mai mare decât în ianuarie. Pro TV este prima televiziune în urban. Acasă TV și Pro Cinema au avut 2,78%, respectiv 0,88%, înregistrând pierderi de 0,1 și de 0,08 puncte procentuale.
Din grupul Pro TV S.A. mai fac parte Sport.ro (0,69% market share urban), Acasă Gold (0,36%) și MTV România (0,24%).
Kanal D, televiziune care evoluează singură pe piața TV din România, a avut o cotă de piață de 6,18% (whole day, urban), în creștere cu 0,62 puncte procentuale față de ianuarie a.c, fiind a patra stație în urban.
Vezi AICI audientele grupurilor INTACT și PRO TV S.A. în ianuarie 2014!