Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Intact se află în fața Pro TV S.A. la mai mult de două puncte procentuale în sondajele de audiență urbană

pro_tv_versus_antena_1.jpg
În februarie a.c., televiziunile Intact Media Group au avut o cotă de piață cumulată de 23,18% la nivel urban (whole day), în scădere cu 0,26 puncte procentuale față de ianuarie. Grupul Pro TV S.A. a obținut o cotă de piață urbană de 20,41%, în creștere cu 0,26 puncte procentuale față de luna precedentă.

Cota de piață realizată de Antena 1 în februarie a fost de 13,09% (whole day), la nivelul celei din ianuarie. Este a doua televiziune în mediul urban.

Antena 3 a avut un market share urban de 7,21% (creștere procentuală de 0,06% față de ianuarie). Este a treia televiziune în mediul urban. O scădere a cotei de piață a înregistrat Antena Stars: -0,36 puncte procentuale. Cota de piață a acestei televiziuni, care a fost repoziționată în decembrie 2013, a fost de 1,78%.

Celelalte televiziuni din grupul Intact, Euforia TV și GSP TV, au obținut cote de piață de 0,88%, respectiv 0,22% (whole day).

În tabăra adversă – grupul Pro TV S.A. – cota de piață în urban a Pro TV a ajuns la 15,46% (whole day), cu 0,27 puncte procentuale mai mare decât în ianuarie. Pro TV este prima televiziune în urban. Acasă TV și Pro Cinema au avut 2,78%, respectiv 0,88%, înregistrând pierderi de 0,1 și de 0,08 puncte procentuale.

Din grupul Pro TV S.A. mai fac parte Sport.ro (0,69% market share urban), Acasă Gold (0,36%) și MTV România (0,24%).

Kanal D, televiziune care evoluează singură pe piața TV din România, a avut o cotă de piață de 6,18% (whole day, urban), în creștere cu 0,62 puncte procentuale față de ianuarie a.c, fiind a patra stație în urban. 

Vezi AICI audientele grupurilor INTACT și PRO TV S.A. în ianuarie 2014! 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii