Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Intact Media Group are o cotă de piață confortabilă în fața concurentului CME România (iulie 2015)

În toiul verii (luna iulie), cele cinci televiziuni ale Intact Media Group dețin o cotă de piață la nivel urban de 22,69%. La mare distanță de grupul rival, CME România (Pro TV SRL).
televiziune

Pe fondul scăderii generale de audiență TV datorat consumului redus de televiziune în timpul verii, Intact Media Group a ajuns în luna iulie la o cotă de piață în mediul urban de 22,69% (toată ziua). Cele cinci televiziuni ale grupului sunt: Antena 1, Antena 3, Antena Stars, Euforia și ZU TV.

Cota de piață a televiziunilor din Intact Media Group este mai mare cu aproape 5 puncte procentuale (4,94 puncte) față de grupul CME România (Pro TV SRL). Este o poziție confortabilă în urban a grupului de televiziuni controlate de familia Voiculescu. Aceasta se datorează scăderii accentuate a audienței canalului concurent Pro TV, care a contractat cota de piață grupului Pro.

Cele 6 televiziuni ale CME în România au avut o cotă totală de piață de 17,75% în iulie (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media Audiences (copyright: ARMADATA S.R.L.). Televiziunile care fac parte din acest grup sunt: Pro TV, Acasă TV, Pro Cinema, Sport.ro, Acasă Gold și MTV România.

Definiție Cotă de Piață (market share): Reprezintă procentul de persoane care au urmărit, în medie, un canal TV, într-un interval de timp dat, din totalul persoanelor care aveau aparatele TV deschise în acel interval.

Sondajul din luna iulie a.c. arată, printre altele, că televiziunea de știri România TV are o cotă de piață mai mare decât cele două canale la un loc ale Televiziunii Române (TVR 1 și TVR 2).

Citește PRO TV SA ȘI INTACT MEDIA GROUP DEȚIN 60% DIN PIAȚA DE PUBLICITATE. 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii