FacebookTwitterLinkedIn

Antena 1, principala televiziune a Intact Media Group, a avut o cotă de piață în aprilie de 13,07% (urban, toată ziua), la nivelul lunii precedente (scădere de 0,13 puncte procentuale). Antena 1 este a doua televiziune în topul audienței urbane, după Pro TV. Pe poziția a treia a clasamentului se află Antena 3, cu o cotă de 7,48%, în creștere față de martie cu 0,23 puncte procentuale, potrivit măsurătorilor Kantar Media.

Celelalte televiziuni din grupul Intact au înregistrat următoarele cote de vizionare: Antena Stars – 1,65%, Euforia – 0,85% și ZU TV – 0,31%. Niciuna dintre aceste televiziuni n-a suferit variații notabile ale cotelor de audiență.

Pro TV, parte a grupului Pro TV S.A., a înregistrat o scădere a cotei de piață de 0,91 puncte procentuale, în luna aprilie, ajungând la 16,1%. În ciuda acestui fapt, Pro TV și-a menținut poziția de lider a pieței TV, cu un avantaj lejer de 3,03 puncte procentuale față de Antena 1.

De remarcat că alte patru televiziuni din grup au suferit pierderi de audiență în aprilie: Acasă – 2,53% (scădere de 0,02 puncte procentuale), Sport.ro – 0,72% (scădere de 0,05), Acasă Gold – 0,31% (scădere de 0,11) și MTV România – 0,2% (scădere de 0,03).

Singura televiziune a grupului care a avut o creștere de audiență (0,07 puncte procentuale) a fost Pro Cinema, cu o cotă de piață urbană de 0,2%.

De remarcat că Acasă TV a căzut pe locul 9 în topul audienței (urban, toată ziua), fiind depășită de canalul de știri B1 TV.