Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Intact a câștigat un punct, Pro TV S.A. a pierdut jumătate de punct

televiziuni.jpg
Grupul televiziunilor Intact (Antena TV Group și Antena 3) a înregistrat în luna iunie o cotă de piață de 22,57% la nivel urban (all day), desprinzându-se de grupului Pro TV S.A., cu o cotă de 20,44%. Canalul Pro TV a rămas liderul audienței, cu 14,26 market-share, în timp ce Antena 1 a avut o cotă de vizionare de 13,61%.

Cota cumulată a grupului Intact a crescut în iunie cu 1,15 puncte procentuale (urban, all day), în timp ce trustul concurent Pro TV S.A. a pierdut 0,47 puncte procentuale. Ecartul dintre cele două grupări a crescut în iunie, în favoarea Intact.

Antena 1 a avut un timp de vizonare la același nivel ca cel din luna precedentă, în timp ce Antena 3 a obținut o cotă de 6,5%, mai mare cu 0,84 puncte procentuale, în urban. Și Antena 2 a crescut cu 0,11 puncte procentuale. Cotele televiziunilor Intact arată astfel: Antena 1 – 13,61%, Antena 3 – 6,5%, Antena 2 – 1,32%, Euforia TV – 0,84%, GSP TV – 0,3%.  

Cota de piață în iunie a canalul Pro TV s-a diminuat cu 0,42 puncte procentuale față de luna mai. Acasă TV și-a conservat cota de piață: 3,78% (o scădere de doar 0,08 puncte procentuale). Celelalte televiziuni ale grupului american CME din România au înregistrat următoarele cote de piață: Sport.ro – 0,97%, Pro Cinema – 0,91%, MTV România – 0,32% și Acasă Gold – 0,2%.

Kanal D, televiziunea turcilor de la Dogan Media, și-a păstrat cea de-a treia poziție în topul celor mai urmărite canale în luna iunie, cu o cotă de piață de 7,11%, cu 0,19 puncte procentuale mai mare decât în luna mai.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii