Cautare




, Contributor

Industrie |
|

INS: Comerţul cu amănuntul, în creştere

cumparaturi.jpg
Volumul cifrei de afaceri din comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete) a crescut în primele 11 luni din 2012, faţă de intervalul similar din 2011, atât ca serie brută cât şi ca serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate cu  3,7%  şi respectiv, cu 3,8%, potrivit Institutului Naţional de Statistică (INS).

În luna noiembrie 2012, înainte de “luna cadourilor”, volumul cifrei de afaceri din comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete) a scăzut faţă de luna precedentă ca serie brută cu 1,0%,  iar ca serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate a crescut cu 2,0%.

Faţă de luna corespunzătoare a anului precedent, volumul cifrei de afaceri pentru comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete) a crescut atât ca serie brută cât şi ca serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate, cu  3,1 %, respectiv cu 3,0%.

În primele 11 luni ale anului trecut, comparativ perioada similară din 2011, volumul cifrei de afaceri pentru comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie brută, a crescut cu 3,7%, datorită creşterii comerţului cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate (+7,2%), vânzărilor de produse alimentare, băuturi şi tutun (+2,8%) şi  vânzărilor de produse nealimentare (+2,5%).

În primele 11 luni ale anului trecut, comparativ perioada similară din 2011, volumul cifrei de afaceri pentru comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate, a crescut cu 3,8%, datorită creşterii comerţului cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate (+7,7%),  vânzărilor de produse alimentare, băuturi şi tutun (+3,1%) şi vânzărilor de produse nealimentare (+2,5%).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii