Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Initiative asigură campaniile media ale PAID România pentru anul 2018

Agenția Initiative a fost desemnată să coordoneze promovarea media a Pool-ului de Asigurare împotriva Dezastrelor Naturale – PAID România, în urma câștigării unui pitch. Initiative va dezvolta strategia de media a societății de asigurare pentru anul 2018 și va gestiona campaniile media pentru promovarea poliței de asigurare obligatorie împotriva dezastrelor naturale (PAD).
Nicoleta Radu, Director General, PAID Romania

Campaniile media pentru polița de asigurare împotriva dezastrelor naturale se vor derula pe parcursul anului 2018, în principal pe televiziune (cu două etape – în primăvară și în toamnă), dar și pe radio și în online. Acestea vor fi centrate pe două spoturi al căror endorser este realizatoarea TV Teo Trandafir.

Echipa Initiative implicată în câștigarea pitch-ului și în campaniile PAID România a fost formată din: Andreea Dinescu (Deputy Managing Director), Ruxandra Ştefan (Strategy & Planning Director), Cosmin Oțel (Digital Strategy Director), Anca Ionescu (Head of Unit & Account Director), Liliana Pârvu (Strategic Planner), Lavinia Mitran (Digital Media Planner), Ana Deacu (Media Planner).

Nicoleta Radu (foto sus), Director General, PAID România: „Prin intermediul campaniilor de anul acesta ne dorim creșterea notorietății produsului nostru de asigurare obligatorie a locuinței, precum și creșterea nivelului de acoperire prin asigurare PAD în România. Avem încredere că Initiative este agenția alături de care vom dezvolta cea mai potrivită strategie media pentru a ne atinge obiectivele și pentru a ne duce mesajele campaniilor mai aproape de publicul pe care îl vizăm”.

Alexandra Olteanu, Managing Director, Initiative: „Câștigarea pitch-ului organizat de PAID România ne oferă oportunitatea de a ne implica în campanii cu o importantă componentă de educație financiară și să contribuim la creșterea vizibilității unui produs atât de necesar fiecăruia dintre noi. Pentru a atinge un public atât de eterogen, am construit strategia și planning-ul media pentru polița de asigurare obligatorie a locuinței în jurul canalului cu cele mai bune performanțe în raport cu obiectivele clientului – TV-ul”.

 

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii